פרופ’ גבי ברבש: במקום פרופ’ גמזו הייתי מתפטר כבר שלוש פעמים

מי שהיה מועמד לתפקיד הממונה: "פוליטיקה מקשה על ניהול המשבר. המנהיגות קשובה מדי למה שהציבור רוצה ולא למה שהוא צריך" • "אין מדינה נורמלית בעולם שהיייתה מעזה להפעיל את מערכת החינוך מול קצב הדבקה של 2,000 איש ביום"
חרדים 10
י"ב אלול התש"פ / 31.08.2020 21:31

מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר, ומי שהיה מועמד לתפקיד הממונה על ניהול משבר קורונה, פרופסור גבי ברבש, אמר היום (שני) כי אם היה מקבל עליו את התפקיד, “בטמפרמנט שלי הייתי מתפטר כבר שלוש פעמים מהתפקיד: פעם אחת על כניסת 17 אלף התלמידים מחו”ל, פעם שנייה על אומן – ופעם שלישית על פתיחת שנת הלימודים בערים האדומות”.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

ברבש התייחס בריאיון ברשת ב לפוליטיקה שמעורבת בניהול המשבר: “נפלנו לסיטואציה מאוד בעייתית מבחינת הניהול של המשבר, עם פוליטיקה שמקשה עליו. המנהיגות קשובה מדי למה שהציבור רוצה ולא למה שהוא צריך, וכתוצאה מזה יש החלטות שמקשות על מי שרוצה לנהל את המשבר הזה”.

ביחס לפתיחת מערכת החינוך אמר ברבש: “אין מדינה נורמלית בעולם שהיייתה מעזה להפעיל את מערכת החינוך מול קצב הדבקה של 2,000 איש ביום. הפשרה הכי רחוקה שהייתי הולך אליה זה פתיחה בערים ירוקות”.

ביחס לתקוות שנתלות בתוכנית הרמזור של גמזו להורדת התחלואה אמר ברבש: “שלא יהיו לאף אחד ציפיות – תוכנית הרמזור לא תפתור את רמת התחלואה הנוכחית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות