ראש העיר אומן: גילינו חסיד שחלה בקורונה – מתכוון לחסום את העיר‎

ראש העיר אומן, אלכסנדר ציברי, מחריף את הטון נגד חסידי ברסלב - ומכריז כי הוא פועל לחסום את הכניסה לעיר: "ברגע שאקבל את האישורים הנדרשים - אני אפעל" • בברסלב מאשרים: "בחור שנחת בלבוב ביום שישי התגלה כחולה. הוא הועבר למלונית ושני נוסעי הרכב שהיו איתו נכנסו לבידוד"
חרדים 10
י"ב אלול התש"פ / 31.08.2020 21:22

ראש עיריית אומן, אלכסנדר ציברי, טוען כי אחד מהחסידים שהגיעו לעיר לקראת ראש השנה התגלה כחולה בקורונה. כך נחשף הערב (שני) בחדשות 12.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

“מן הראוי שכולם יעברו בדיקות. היום התקבל אצלנו מידע שלפיו אחד העולים לרגל התגלה כחיובי לקורונה. המצב באומן החמיר מאוד בזמן האחרון. אני אעשה הכל במסגרת החוק, ברגע שאקבל את האישורים הנדרשים – אני אפעל.

“חברי הפרלמנט האוקראיני הגישו בקשה לשלטון המרכזי כדי שזה ירחיב את הסמכויות של העירייה בעניין”, אמר ציברי.

הוא סיפר שהחסידים שכבר הגיעו לאומן הסתננו לאוקראינה דרך מדינות ירוקות וטיסות קונקשן. לדבריו, אין בו אמון במי שנכנסו בשערי המדינה והצהירו שהם אינם חולים בקורונה ולא שהו בסביבת חולים מאומתים.

“לפי מה שאני יודע, אמורים לאסור כניסה לאוקראינה מ-70 מדינות. אבל יש מידע שחסידים מגיעים ממדינות אחרות שהן לא מדינות אדומות – וזו בעיה גדולה מאוד”, טען.

במזכירות קהילת ברסלב אישרו כי התגלה חולה קורונה באומן, אך הדגישו: “מתוך כ-2000 נוסעים שנחתו באומן, בחור כבן 20 שנחת בלבוב ביום שישי האחרון עשה בדיקת קורונה בלבוב, וקיבל הודעה שהוא נמצא חיובי לקורונה.

“היום בערב באומן, הוא הועבר לבידוד במלונית קורונה-ברומן באומן, שני נוסעי הרכב שהיו איתו נכנסו לבידוד, משרד הבריאות האוקראיני עודכן בכל הפרטים. אנחנו שבים ומזהירים – בלי מתווה מסודר אנחנו באירוע מתגלגל ולא נוכל לנהל אותו ללא מתווה מסודר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות