מי יגבש? האלוף במיל’ נומה ויתר על המשימה למצוא מתווה נסיעה לאומן

ממונה הקורונה במגזר החרדי הודיע לצוות השרים הבוחן מתווה לאפשרות נסיעה לאומן, כי הוא מוותר על המשימה ולא יגבש את המתווה • כעת "מחפשים מישהו אחר"
אריה ריבקינד
י"א אלול התש"פ / 31.08.2020 16:23

ממונה הקורונה במגזר החרדי, האלוף במיל’ רוני נומה, הודיע היום (שני) לצוות השרים הבוחן מתווה לאפשרות נסיעה לאומן, כי הוא מוותר על המשימה ולא יגבש את המתווה לטיסות לקברו של רבי נחמן לקראת ראש השנה.

לפי דיווח של יאיר שרקי מחדשות 12, “מחפשים מישהו אחר לגלגל אליו” את משימת גיבוש מתווה.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

הרב שלום ארוש מברסלב  אמר הבוקר למנדי ביתאן ברדיו ‘כאן מורשת’ על הפגישה עם השר אלקין: “היו דיבורים והבטחות, אבל צריך להיות מתווה עד מחר. זה כבר מאוחר”.

אתמול צינן השר אריה דרעי את המאבק של חסידי ברסלב – כשהודיע: “כמי שהשתתף בקיבוץ מעל עשור, אף אחד לא צריך להסביר לי את חשיבות הקיבוץ באומן. אני עסוק יום וליל כדי למצוא פתרון שיאפשר את הקיבוץ השנה באומן.

“אולם צריך להבין כי אנחנו בשעת מגיפה וכל בתי כנסת בכל העולם מתפללים בקבוצות קטנות, אין אירועים גדולים וגם הקיבוץ המפואר באומן השנה לא יוכל להתקיים במתכונתו ויצטרך להיות במתכונת מצומצמת”.

הודעת השר דרעי הגיעה על רקע הפגנות מתוזמנות של חסידי ברסלב ליד ביתו בשכונת הר נוף.

במוצאי שבת ראש הממשלה מינה את השר להשכלה גבוהה זאב אלקין, יליד אוקראינה, לעמוד בראש צוות שרים שיבחן מתווה לאפשרות נסיעה לאומן.

לפי הודעת לשכת ראש הממשלה, “בתיאום עם שר הבריאות אדלשטיין ופרויקטור הקורונה פרופ’ גמזו, מינה ראש הממשלה את השר זאב אלקין לעמוד בראש צוות שרים שיבחן את האפשרות למתווה נסיעה לאומן, תחת הגבלות מחמירות של הרשויות באוקראינה.

“בצוות חברים שר הבריאות אדלשטיין, שר החוץ אשכנזי, שר הפנים דרעי ושר המדע יזהר שי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות