לפני הנסיעה לאיחוד האמירויות: ג’ארד קושנר התפלל בכותל המערבי

יועצו הבכיר וחתנו של הנשיא טראמפ ביקר ברחבת הכותל לאחר פגישותיו עם נתניהו, גנץ וריבלין - יחד עם בכירי המשלחת האמריקנית • בפני קושנר וחברי המשלחת הוצגו ממצאים מרתקים שנחשפו בחפירות במנהרות הכותל המערבי
אריה ריבקינד
י"א אלול התש"פ / 31.08.2020 00:04

ערב הנסיעה לאיחוד האמירויות: ג’ארד קושנר, חתנו ויועצו הבכיר של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ, ביקר הערב (ראשון) ברחבת הכותל המערבי, כשאליו התלווה מנכ”ל הקרן למורשת הכותל, מרדכי סולי אליאב.

איך הוא הצליח לעשות תואר יוקרתי בלי מכינה ותנאי סף? הסוד בפנים

יחד עם קושנר הגיעו אל הכותל היועץ לביטחון לאומי של ארה”ב, רוברט אובריאן, השליח האמריקאי לתהליך השלום, אבי ברקוביץ’, השליח המיוחד לנושא איראן, בריאן הוק, ובכירים אמריקנים נוספים.

אליאב הסביר לאורחים על התנהלות הכותל המערבי בצל הקורונה ועל כך שהכותל מהווה דוגמא איך אפשר לשמור על שגרת תפילה וביקורים יחד עם ההנחיות.

אליאב גם הציג בפני קושנר וחברי המשלחת ממצאים מרתקים שנחשפו בחפירות במנהרות הכותל המערבי.

רב הכותל המערבי, הרב שמואל רבינוביץ, שלח עם קושנר מכתב לשיח מוחמד בן זאיד, שליט איחוד האמירויות, ובו ברכה על כינון היחסים בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות.

קושנר הגיע לתפילת ערבית בכותל, לאחר פגישותיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר הביטחון בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי.

מחר ימריא קושנר בראש משלחת ישראלית-אמריקנית לאבו דאבי, אותה הוא מוביל עם היועץ לביטחון לאומי של ארה”ב רוברט אובריאן, כדי לקדם את הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ולדון בצדדים הכלכליים של ההסכם.

את המשלחת הישראלית יוביל ראש המל”ל מאיר בן שבת.

סעודיה אישרה למטוס אל על שיבצע מחר את הטיסה לאמירויות לטוס בשמי המדינה, על אף שלסעודיה עדיין אין יחסים רשמיים עם ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות