מפגש מצמרר: הקצין שרץ אל המנהרה ביקר את משפחת גולדין

סגן איתן שרץ אל תוך מנהרת הטירור במטרה להציל אל הקצין החטוף הדר גולדין הי"ד הגיע היום לבית הוריו שהודו לו נרגשות • הקצין הביא להורים את התפילין, ואת הסידור של הדר • צפו בכתבה של חדשות 2
אליעזר היון
י' אב התשע"ד / 05.08.2014 22:05

פגישה מצמררת: סגן איתן, סגן מפקד הפלוגה של הדר גולדין הי”ד שרץ אל תוך מנהרת הטירור במטרה להציל את חבירו החטוף, הגיע היום [שלישי] לביקור בבית משפחת גולדין. “המפגש היה מרגש ומצמרר” סיפר אחד הנוכחים בפגישה. ההורים חיבקו את איתו והודו לו על מאמציו.

קודם לכן הגיעו הוריו של סגן איתן לסוכת האבלים של משפחת גולדין, ובצהריים הגיע איתן עצמו הישר מזירת לחימה בדרום.

איתן הגיש להורים את התפילין, את סידור התפילה, ואת הפנקס של הדר. בפגישה נכחו גם ארוסתו של הקצין שנהרג והוריה.

סגן מפקד הפלוגה סיפר להם על הדר, על מסירותו, וגם תיאר באזניהם את השתלשלות הארועים בזמן החטיפה. כזכור, לאחר התפוצצותו של המחבל המתאבד הצליח חמאס לחטוף את הדר, וסגן מפקד הפלוגה שהבין כי קצין אחד נעדר מיהר עם שני לוחמים וביצע מרדף בן עשרות מטרים בעומק האדמה.

במהלך המרדף מצאו הלוחמים פרטים בעל חשיבות רבה שסייעו לצבא ולרבנות הצבאית לקבוע את מותו של הדר.

מבקרים רבים הגיעו לנחם בבית משפחת גולדין ביניהם, נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ומפקד חטיבת גבעתי, אלוף-משנה עופר וינטר. כמו כן הגיע אבירם שאול, אחיו של החייל אורון שאול שנהרג בעזה ומקום קבורתו לא נודע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דתיי מחמד, סגן איתן דתי עם כיפה, מתחבק עם אמא של הדר מול המצלמות.
    08/08/2014 12:03
    אברהם כהן
  1. עכשיו, לפני שאתם מקללים על זה שלא יפה להעיר לאנשים במצב כזה ובלה בלה בלה, א. תראו לי היכן זה כתוב שבשעת צער מותר לעבור איסורים. ב. מי התיר את החיבוק הזה?