הרב מאזוז על נתניהו: “צריך ללמוד לקח, לא לדברי יותר מדי” • צפו

ראש ישיבת 'כסא רחמים', התייחס בשיעורו השבועי לפוסט שפרסם ראש הממשלה, בו הציג ידיעה מ'ישראל היום', לפיה "לראשונה מזה 56 שנים: אף אזרח ישראלי לא נרצח" - וכמה שעות אחר כך נרצח הרב שי אוחיון הי"ד
יוסף גרינבוים
י' אלול התש"פ / 29.08.2020 23:44

הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, התייחס הערב (מוצאי שבת) בשיעורו השבועי לפוסט שפרסם ראש הממשלה ביום רביעי, בו הציג ידיעה מ’ישראל היום’, לפיה “לראשונה מזה 56 שנים – אף אזרח ישראלי לא נרצח במהלך פיגוע במהלך שנה שלמה” – ואמר כי מכך צריך ללמוד לקח שלא לדבר יותר מדי, שכן מספר שעות אחר כך נרצח הרב שי אוחיון הי”ד בידי מחבל בן עוולה.

ראש הישיבה: “השבוע התבטא ראש הממשלה, ככה שמעתי, אני לא שומע רדיו, שבכל השנה לא היו פיגועים. למחרת, היה פיגוע בפתח תקווה. צריך ללמוד לקח. לא לדברי יותר מדי. לדבר כמה שפחות.

“אומר משה בפרשת כי תשא – אין לך יפה מהצניעות. חוץ מזה הוא שכח שהיה פיגוע שאיזה רשע זרק עליו אבן. יש לו 3 ילדים, מה נעשה להם? נהרוס להם הבית? נהרוס להם רק את החדר. מחר יגידו, לא נהרוס את החדר, נהרוס רק את המיטה שלו. מחר, רק את התמונה שלו. מי שאומר סליחות בכוונה יודע שכל זה יעבור, יחלוף, יהיה לנו שופטים הרבה יותר טובים, שופטים שלא מפחדים”.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כתב נתניהו על הידיעה: “לפני הכל, אני פה כדי לשמור על החיים שלכם. נמשיך להביא ביטחון ומתוכו להביא שלום. שומרים על בטחון ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות