תכשיטים ועוד: לעונת החתונות, ולסתם יום של חופשה

רוצה לפנק את עצמך בתכשיט? • רוצה להעניק אותו במתנה ללידה/חתונה/אירוסין, או סתם כך לחברה טובה/כלה/בת? • קבלי מגוון הצעות – מהיוקרתיות ביותר, ועד לאלו המגיעות עם מחיר נילווה נוח • שיהיה רק בשמחות
תמי גיל
י' אב התשע"ד / 06.08.2014 11:45

בית האופנה היוקרתי ג’וצי,  משיק 2 דגמים חדשים ומהודרים, מסדרת השעונים האייקונית שלהם: G-CHRONO.

השעונים בגודל 38 מ”מ, משלבים אלמנטים קרמיים, יחד עם פלדת אל חלד. סדרת שעונים זו היא אחת האייקוניות ביותר. השעונים מעוצבים באופן ייחודי בצורת האות G, בעיצוב דיסקרטי ולוח השעון מעוצב עם לוגו היהלומים המזוהה של המותג, ליד השעה 12.

השעונים העשויים מקרמיקהכאמור בצבע לבן או שחור, מתאימים ל’יציאת ערב’. הם שעונים “גנדרניים”, מהודרים ואלגנטיים גם יחד.  גם לוחות השעונים מוצעים בצבע שחור או לבן בהתאם לצבע השעון ומציגים מספרים רגילים במקום אינדקסים דקים, המראים את השעה כפי שהיה בסדרה הקודמת. 

כמו גוף השעון, גם רצועת השעון עשויה חומר קרמי בשחור או לבן המורכבת משרשרת בעלת 5 חוליות ונסגרת סביב פרק היד באבזם תכשיטים קלאסי.

מחיר השעון: 9,855 ₪

גוצ\'י, שעונים, נשיםגוצ\'י, שעונים, נשים

רשת GOLBARY קולקציית תכשיטים המציעה מבחר שרשראות וצמידים בשילוב פנינים, תכשיטים בעלי שלושה גוונים שונים של כסף, זהב וזהב אדום, מגוון שרשראות ארוכות וקצרות משובצות אבנים וחרוזים, פרנזים וקריסטלים המשדרגים כל אאוטפיט למוצלח יותר.

גולדברי, תכשיטים, נשים, גולדבריגולדברי, תכשיטים, נשים, גולדברי

כולנו כל הזמן מוצאים את עצמנו “בין הזמנים”: מעבר מתלמוד תורה לישיבה, מעבר מבית יעקב לסמינר ,מנערות לבגרות…אנחנו תמיד בין השלבים המשתנים בחיינו – זה הזמן לקחת פסק זמן ולבחור את השעון המתאים לכל עת.

מותגי השעונים DIESEL , SKAGEN DENMARK   וDKNY

מזמינים אתכם להינות ממבצעי “”בין הזמנים” כך שתוכלו להתחדש לקראת עונת החתונות וחגי תשרי.

סדרת שעוני יוקרה DKNY  – 449 ₪-549 ₪

שעוני DKNY  עשויים בסגנון של תכשיטים ומהווים תוספת מעולה למלתחה חדשה לכבוד העונה החדשה

תכשיטים, שעונים, אופנהתכשיטים, שעונים, אופנהתכשיטים, שעונים, אופנהתכשיטים, שעונים, אופנהתכשיטים, שעונים, אופנה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות