אחות הנרצח: “אחי הי”ד היה הדבר הטהור ביותר שפגש את הרע ביותר”

חגית יודקביץ', אחותו של הרב שי אוחיון הי"ד, שנרצח בפיגוע הדקירה בצומת סגולה, סיפרה: "הפסדנו אדם משכמו ומעלה. הוא היה עילוי" • חבר: "הסכין שפילח את ליבו היה מספיק ארוך בשביל לדקור את כל חבריו הקרובים"
חרדים 10
ז' אלול התש"פ / 27.08.2020 15:32

חגית יודקביץ’, אחותו של הרב שי אוחיון הי”ד, שנרצח אתמול (רביעי) בידי מחבל בן עוולה בפיגוע הדקירה בצומת סגולה בפתח תקווה, סיפרה היום לכלי התקשורת על אחיה.

“אחי שי היה הדבר הטהור ביותר, שפגש שלא באשמתו את הדבר הרע ביותר שיכול להיות – והתוצאה של זה היא טרגית”, אמרה האחות. “הפסדנו אדם משכמו ומעלה. הוא היה עילוי, אבל רק מי שהכיר אותו מקרוב ידע, הוא היה צנוע בצורה שאי אפשר היה לתאר”.

האחות ביקרה את הממשלה: “הממשלה שלנו צריכה להתעשת. לא יכול להיות שאדם, באמצע היום ובמרכז הארץ, יורד מהאוטובוס ונדקר למוות. הדברים האלה קורים וכולנו יודעים בדיוק למה – אין ענישה ואין אכיפה. הגיע הזמן שייקחו את העניין הזה ברצינות, כי אנחנו לא רוצים שעוד משפחה תעבור את מה שאנחנו עוברים”.

בין המנחמים שהגיעו לבית משפחתו של אוחיון היום הייתה גם נאוה רביבו, אימו השכולה של לוחם גולני עמית בן-יגאל הי”ד.

אילן רוסו, חבר של אוחיון, אמר ל’כאן חדשות’: “הסכין שפילח את ליבו היה מספיק ארוך בשביל לדקור את כל חבריו הקרובים והקהילה שלו. כולנו כואבים ומדממים. קשה לנו לדבר עליו בלשון עבר. אנחנו רוצים לעמוד לצד המשפחה שפעלה במסירות נפש לאורך כל הזמן שהרב הקדיש ללמד אותנו תורה”.

הרב שי אוחיון הי”ד, בן 39, הובא הלילה למנוחות בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. כ-200 איש באו ללוות אותו בדרכו האחרונה, אך בשל מגבלות הקורונה רק 40 מהם הורשו להשתתף.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות