פרופ’ רוני גמזו: שמיקי זוהר יגביל את ההפגנות – מה הוא רוצה ממני?

הממונה על המאבק בקורונה לא נבהל מהמתקפות נגדו: "מתנצל שלא יידעתי את ראש הממשלה ואת שר הבריאות על המכתב לאוקראינה" • "אם התחלואה תעלה, סגר בחגים זה משהו שאני לא שש אליו, אבל לא הזזתי את האפשרות הזו מהשולחן"
חרדים 10
ז' אלול התש"פ / 27.08.2020 11:55

הממונה על המאבק בקורונה, פרופסור רוני גמזו, הגיב הבוקר (חמישי) על המתקפה של יו”ר הקואליציה מיקי זוהר עליו, אתמול  ברשת ב.

“אני לא חושש מהתקשורת, אני אומר את דעתי. מציע לו לחוקק חוק שיגביל את ההפגנות – מה הוא רוצה ממני?”, אמר פרופסור גמזו בריאיון לרן בנימיני בתוכנית “הבוקר הזה” ברשת ב.

אתמול האשים זוהר את פרופסור גמזו ואמר כי הוא לא טיפל בהפגנות בבלפור כי הוא חושש מהתקשורת, ותקף אותו על התנגדותו לטיסות לאומן לקראת ראש השנה.

בריאיון הבוקר אמר פרופ’ גמזו: “אני לא חושש מהתקשורת, אני אומר את דעתי ואני חושב שצריך להגביל כל התקהלות, גם הפגנה יכולה לגרום להדבקה, אבל לי אין כוח לאסור הפגנות”.

גמזו הוסיף: “מי שנמצא בתפקידים צריך לקבל החלטות קשות, זאת תקופה כזאת. אני הולך עם האמת המקצועית שלי. מתנצל שלא יידעתי את ראש הממשלה ואת שר הבריאות על המכתב לאוקראינה (בנושא הטיסות לאומן)”.

על אפשרות של סגר בחגי תשרי – אמר גמזו: “אם התחלואה תעלה, סגר בחגים זה משהו שאני לא שש אליו, אבל לא הזזתי את האפשרות הזו מהשולחן. אני חושב שאפשר לפתוח את מערכת החינוך במקומות ירוקים, במקומות אדומים – אסור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות