סמוטריץ’ על מופע האימים של מיקי זוהר נגד גמזו: “אבדה הבושה?!”

ח"כ בצלאל סמוטריץ' דורש מהממשלה להעניק גיבוי לפרופ' גמזו: ''תפסיקו לתקוע לו כל הזמן מקלות בגלגלים ואז לזרוק עליו את הכישלונות שלכם. מה קרה? נבהלתם שנראה היה שהוא מצליח ולוקח לכם את הקרדיט? • חשף: ''מי שהתנגד לאורך כל הדרך להגבלת ההפגנות בבלפור היה נתניהו"
אריה ריבקינד
ו' אלול התש"פ / 26.08.2020 10:49

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ הגיב הבוקר (רביעי), בריאיון לדוריה למפל ורועי שרון ברשת ב’, למתקפה של הליכוד נגד פרויקטור הקורונה, פרופ’ רוני גמזו ואמר כי מיקי זוהר עשה “מופע אימים” ביציאתו ב”מתקפות חצופות על פרופסור גמזו”.

סמוטריץ’ אמר: ”תגידו ממשלת ישראל, אתם אמיתיים?! אחרי חודשים של בלאגן וכישלון טוטאלי שלכם לייצר מדיניות קוהרנטית ואמון ציבורי הבאתם פרויקטור וסוף סוף נראה היה שהעסק מתחיל לעבוד. גבו אותו ותנו לו לעבוד”.

הוא קרא לשרי הממשלה: ”תפסיקו לתקוף אותו מכל הכיוונים, לקרוא לו להתפטר, לתקוע לו כל הזמן מקלות בגלגלים ואז לזרוק עליו את הכישלונות שלכם. מה קרה? נבהלתם מזה שנראה היה שהוא מצליח ולוקח לכם את הקרדיט?

”גם אני לא מרוצה מכמה מההחלטות של גמזו ואולי הייתי פועל אחרת, אבל זה הכי פחות חשוב. אין אחריות ללא סמכות. תנו לו את הסמכות, תיישרו קו, ואז תבחנו את האחריות וההצלחות שלו”.

סמוטריץ’ הגיב גם לאמירתו של ח”כ מיקי זוהר ולפיה גמזו ”חושש מהתקשורת” ולכן לא מתבטא נגד הפגנות השמאל בבלפור.

”ועוד מילה לשליח של נתניהו: מי שהתנגד לאורך כל הדרך להגבלת ההפגנות בבלפור היה נתניהו! אני הייתי שם בישיבות הממשלה והוא זה שהתנגד לכך. אולי הוא זה שחושש מהתקשורת?! ‏גם עכשיו הוא נמנע מלחתוך ולקבל החלטות, מאפשר לשרים להתכתש עם גמזו, עומד מהצד ומחפש על מי לגלגל את האחריות”.

ח”כ סמוטריץ’ הוסיף: ”בזמן שאתה והחברים שלך עסוקים במשחקים פוליטיים של כן או לא בחירות – גמזו עובד קשה במציאות בלתי אפשרית. אתה לא מתבייש לתקוף אותו אישית ובצורה כזו לא עניינית?! אבדה הבושה לחלוטין?!”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות