לפיד מבקש שלא לפטר את המגיש שלא הפסיק ‘ללכת לו על הראש’

יו"ר יש עתיד, ש'זכה' להכי הרבה מתקפות מצד ליאור שליין, קורא לרשת 13 שלא לפטר את מנחה תכנית הסאטירה • "הרגיז את בוחרי. היש-עתידניקים בקריזה מתמדת עליו. הבייס שלנו חושב שהוא בלתי נסבל. אלה בדיוק הסיבות שבגללן הוא צריך להמשיך לשדר"
אבי כץ
ו' אלול התש"פ / 25.08.2020 23:35

יו”ר יש עתיד, יאיר לפיד, יצא הערב (שלישי) להגנתו של מנחה התכנית ‘גב האומה’, ליאור שליין – בעקבות החלטת רשת 13 להוריד את תוכניתו מהמסך.

שליין החל את דרכו כמגיש פינה בתוכנית הטלוויזיה של לפיד, ובהמשך – לאחר כניסת לפיד לפוליטיקה, הפך לאחד ממבקריו החריפים ביותר ולא חדל מלהציג אותו כבדאי בתוכניתו.

תחת הכותרת “אסור לפטר את ליאור שליין”, כתב לפיד בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו: “ליאור שליין התחיל אצלי את הקריירה והמשיך אותה על הראש שלי.

“אני לא מתכונן להעמיד פנים שזה לא כאב לפעמים”, ציין לפיד, “קצת הרגיש לי מוגזם, אבל מעולם לא חשבתי שהוא עושה משהו בלתי הגון”.

הוא הוסיף:  “זה לא סוד שמכל הפוליטיקאים בישראל, הוא נטפל אלי יותר מכולם. ובכל זאת, אסור להוריד את התוכנית שלו. מפני שפוליטיקאים צריכים לשבת בבית ולחשוש מתוכניות כמו ‘גב האומה’.

“מפני שאחת הבעיות הגדולות שלנו היום הוא שיש לנו מערכת פוליטית שמניחה שאף אחד לא יחשוף אותה. מפני שהומור הוא לא רק הומור – הוא גם החרב החדה ביותר של האמת”.

יו”ר יש עתיד הדגיש: “שליין הרגיז את בוחרי. את הציבור שלי. היש-עתידניקים בקריזה מתמדת עליו. הבייס שלנו חושב שהוא בלתי נסבל. אלה בדיוק הסיבות שבגללן הוא צריך להמשיך לשדר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות