בלי מסיכות, בלי מרחק • בני גנץ על הגבושון: ‘צר לי אם יש פקשושים’

כחול לבן קיימו גיבושון ביום שישי, שבו השתתפו כל חברי הסיעה, בהם גם השרה תמנו-שטה - שנדבקה בנגיף לציבור הוצגו תמונות תוך הקפדה על הנחיות - אך במציאות המפגש התנהל אחרת • השר חילי טרופר: "יש משם כמה תמונות שבהחלט מטרידות"
חרדים 10
ה' אלול התש"פ / 25.08.2020 11:18

סיעת כחול לבן קיימה ביום שישי גיבושון, בו השתתפו כל חברי הסיעה, בהם גם השרה פנינה תמנו-שטה, שביום ראשון נודע כי נדבקה בנגיף קורונה.

לציבור הוצגו תמונות מאירוע בשטח הפתוח תוך הקפדה על הנחיות. אך בתיעוד בלעדי שפורסם ב’כאן חדשות’, ניתן לראות איך התנהל האירוע באמת – ללא כל זכר לקורונה, מרביתו בחדר סגור, ללא ריחוק וללא מסכות.

למרות זאת, רק שלושה מחברי המפלגה נכנסו לבידוד:  שר המשפטים אבי ניסנקורן, שר התיירות אסף זמיר,וחברת הכנסת תהלה פרידמן. גם שר האנרגיה יובל שטייניץ, סגן השר גדי יברקן, איילת שקד מימינה, ודוד ביטן מהליכוד נכנסו כולם לבידוד לאחר ששהו בקרבתה בכנסת.

יו”ר כחול לבן בני גנץ התייחס אמש (שני) לדיווח המטריד: “צר לי אם פה ושם יש פקשושים. האתגר של לשים מסכות הוא אתגר אנושי. שוחחתי על העניין בישיבת הסיעה ואמרתי שאני חושב שאנחנו צריכים להקפיד על הדברים האלה”. גנץ הסביר, כי המפגש התקיים תוך כדי אכילת ארוחת בוקר. “חלק מהאנשים לא היו עם מסכות כיוון שאכלו”.

שר התרבות והספורט חילי טרופר התייחס גם הוא לדברים ואמר הבוקר לקלמן ליבסקינד ולרועי שרון ברשת ב: “יש משם כמה תמונות שבהחלט מטרידות. המציאות הזו לא הייתה צריכה להיות. הייתה שם ארוחת בוקר, אנשים כשהם אוכלים ומדברים – הם מורידים את המסכה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות