דרעי: ‘פועלים להסדיר את הלימודים בישיבות הקטנות בערים האדומות’

על הנסיעה לאומן: "ישנם חסידי ברסלב שמסרו נפשם בתקופות קשות יותר בכדי להגיע לציון רבי נחמן - צריך להגיע למתווה שיתן לאותם אנשים את האפשרות לחזור מאומן עם שמירה על ההנחיות" • על מתווה הקפסולות בבתי הכנסת: "ישנה התקדמות. פועלים להגיע להסדר בייחוד בערים אדומות"
אריה ריבקינד
ד' אלול התש"פ / 24.08.2020 16:46

יו”ר ש”ס, שר הפנים אריה דרעי , התייחס אחר הצהרים (שני), במהלך ישיבת סיעת ש”ס סגורה בחדר הסיעה לפתיחת ‘זמן אלול’ בישיבות, מתווה בתי הכנסת, והנסיעה לאומן בראש השנה .

דרעי בירך את תלמידי הישיבות שהתחילו את הלימודים ואמר:  “אנחנו פועלים שעד הערב נצליח להסדיר  את הלימודים בישיבות הקטנות בערים אדומות.

“במתווה הקפסולות בבתי הכנסת – ישנה התקדמות. פועלים להגיע להסדר בייחוד בערים אדומות”.

על פולמוס הנסיעה של חסידי ברסלב לאומן לקראת ראש השנה – אמר: “מבחינה חוקית אין למדינת ישראל דרך למנוע מישראלי לצאת לכל יעד מגבולות המדינה.

“ישנם חסידי ברסלב שמסרו נפשם בתקופות קשות יותר בכדי להגיע לציון רבי נחמן מאומן – צריך להגיע למתווה שיתן לאותם אנשים את האפשרות לחזור מאומן עם שמירה על ההנחיות”.

בהודעת סיעת יהדות התורה נאמר: “סיעת יהדות התורה דורשת שבדיון בקבינט עם ראש הממשלה לגבי בתי הכנסת, יוחלט לאשר את מתווה בתי הכנסת עפ”י גודלם, כפי שהוצג על ידי סיעת יהדות התורה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות