נתניהו בזום עם יהודי האמירויות: “מקווה לבקר אתכם בקרוב” • צפו

נתניהו בשיחת זום עם ראשי הקהילה היהודית באיחוד האמירויות: "מקווה לבקר אתכם בקרוב, בשנה הזאת. אם נתגבר עד אז על מגפת הקורונה אני גם מוכן ללחוץ לכם את היד"
אריה ריבקינד
ל' אב התש"פ / 20.08.2020 20:39

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום (חמישי) שיחת זום עם ראשי הקהילה היהודית באיחוד האמירויות – וביניהם שליח חב״ד לוי דוכמן.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

“זהו יום גדול מאוד למדינת ישראל ולעם ישראל”, אמר נתניהו. ”אנחנו בפתח של עידן היסטורי של שלום תמורת שלום. של שלום בין ישראל לאיחוד האמירויות – של שלום שהתרחב בין ישראל והעולם הערבי”.

נתניהו אמר ליהודים באמירויות: ”השלום הזה הוא טוב למדינת ישראל, הוא טוב לעמנו והוא טוב לכל עמי האזור. אני מקווה לבקר אתכם בקרוב, בשנה הזאת. אם נתגבר עד אז על מגפת הקורונה אני גם מוכן ללחוץ לכם את היד. תודה רבה לכם והרבה ברכות מירושלים”.

מי שיזם את השיחה היה העסקן החב”די זלמן וולף.

נתניהו בשיחה עם שליח חב”ד. צילום: באדיבות המצלם

מוקדם יותר היום אמר שר במשרד החוץ של איחוד האמירויות, אנוואר גרגאש, תדרוך במכון מחקר בוושינגטון, כי אינו יודע מדוע ישראל מודאגת מכך שאיחוד האמירויות רוצה לרכוש מארה”ב מטוסי F35.

“איני יודע עד כמה זה (הדאגה הישראלית) נובע מפוליטיקה פנימית ישראלית. ביקשנו לרכוש את המטוסים האלה כבר לפני שש שנים”, סיפר הבכיר. ”זו בקשה לגיטימית ואנחנו זכאים לקבל אותם. הבקשה שלנו לרכוש את המטוסים לא קשורה להסכם הנורמליזציה עם ישראל, אבל העובדה שלא יהיה מצב מלחמה עם ישראל בעקבות ההסכם צריכה להקל לספק את המטוסים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות