קרב פוליטי I אשכנזי: לא למצמץ • הליכוד: הוא רוצה להפיל את גנץ

שר החוץ אמר בשיחות סגורות על נתניהו: בוא נראה אותו עושה את זה • הליכוד: כנראה שיותר מלהפיל את נתניהו, אשכנזי רוצה להפיל את גנץ • כחול לבן: נתניהו רוצה בחירות משיקולים אישיים. כל השאר רעש וצלצולים
אריה ריבקינד
ל' אב התש"פ / 19.08.2020 22:26

5 ימים לפיזור הכנסת: שר החוץ גבי אשכנזי התייחס היום (רביעי) בשיחות סגורות למצב הפוליטי מול הליכוד.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

“נתניהו לא רוצה לפנות את בלפור בשום צורה, הוא יעשה הכל כדי להימנע מכך. אנחנו לא צריכים למצמץ ולהתקפל. אם הוא נחוש ללכת לבחירות, בוא נראה אותו עושה את זה”, אמר אשכנזי בדברים שצוטטו ב’כאן חדשות’.

בליכוד פרסמו תגובה חריפה ובה האשימו את אשכנזי כי הוא חותר תחת יו”ר מפלגתו שר הביטחון בני גנץ: “גבי אשכנזי התחיל את קמפיין הפריימריז לראשות כחול לבן ודוחף בכל הכוח לבחירות. כנראה שיותר מאשר להפיל את נתניהו, הוא רוצה להפיל את גנץ”.

בליכוד הוסיפו: “כחול לבן צריכים להפסיק לעשות פוליטיקה ולתקוע את התקציב כדי לפתוח את שנת הלימודים בזמן – ולאפשר את המשך כהונת הממשלה שתדאג לאזרחי ישראל”.

בכחול לבן הגיבו לליכוד: “נתניהו רוצה בחירות משיקולים אישיים. כל השאר רעש וצלצולים. ‏בליכוד שכחו שיש מיליון מובטלים. מוטב שנתניהו יוציא את השרים מהאולפנים ויחזיר אותם לטפל בקורונה”.

מלשכת אשכנזי נמסר בתגובה: “איום בבחירות הוא לא איום על כחול לבן אלא על מיליון מובטלים. לקחת תשעה מיליון אזרחים לבחירות הוא פיגוע כלכלי, חברתי ובריאותי שהציבור לא ישלח למי שידרדר אותנו לבחירות”.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, הרואה עצמו פרויקטור להוצאת נתניהו מבלפור – הגיב: “נתניהו נהנה לשחק בכאילו. מבטיח בכאילו שתהיה החלת ריבונות, בכאילו שאכפת לו ממשבר הקורונה והמשבר הכלכלי ובכאילו הוא מתנגד לבחירות. האמת היא שהוא גורר אותנו לבחירות כדי להתחמק ממשפט. נתניהו תודה על מה שעשית אבל הגיע הזמן שלך לצאת לפנסיה. שמעתי שיש דילים טובים בדובאי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה אותו אשכנזי שאמר..
    02/11/2020 21:32
    אריק
  1. שציר הרעד זה ברק נאמן וביבי, שלא מכירים את הצדדים האפלים שלו . ש נוני מוזס עושה מה שהוא אומר לו . ו שגנץ חמור . זה אשכנזי