‘מעולם לא ראיתי אותו ככה’: כך הגיב נתניהו כשראה את החדשות

חרדים 10
|
כ"ט אב התש"פ / 19.08.2020 10:26
ראש הממשלה נתניהו צפה במהדורות החדשות וזעם כשצפה בדיווחים על ההסכמה לכאורה למכור מטוסי F-35 לאיחוד האמירויות • מיקי זוהר: “אני לא חושב שגנץ יהיה ראש ממשלה בנובמבר 2021 אם כחול לבן ימשיכו להתנהל כפי שהם מתנהלים”

יו”ר הקואליציה, ח”כ מיקי זוהר, סיפר הבוקר (רביעי) בגלי צה”ל, כי ראש הממשלה זעם כשצפה אתמול בסיקור סוגיית מכירת המטוסים, לכאורה, לאיחוד האמירויות במהדורות החדשות.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

“הייתי בפגישת עבודה אצל ראש הממשלה ובשעה 20:00 הוא פתח את הטלוויזיה”, סיפר ח”כ זוהר, “האיש רתח כמו שמעולם לא ראיתי אותו. הוא זעם על השקר המעוות בפרסום על מכירת מטוסי ה-F-35 לאיחוד האמירויות”.

ראש הממשלה נתניהו הבהיר אתמול שהסכם הנורמליזציה בין איחוד האמירויות לישראל לא כלל עסקת נשק עם האמריקנים.

“ההסכם לא כולל שום סעיף בנדון”, נכתב מטעם נתניהו. “ידענו לאורך השנתיים האחרונות שהם מבקשים נשק איכותי ומתקדם מהאמריקנים.

“בשיחה של ראש הממשלה עם השגריר האמריקני פרידמן בתחילת יולי, הביע ראש הממשלה התנגדות מפורשת של ישראל למכירת מטוסי F-35 וכלי נשק מתקדמים אחרים למדינה כלשהי במזרח התיכון. ראש הממשלה הביע עמדה עקבית זו פעם אחר פעם בפני הממשל האמריקני והיא לא השתנתה”.

בהמשך התייחס ח”כ זוהר למשבר שמאיים על שלמות הממשלה וטען כי גנץ לא יהיה ראש ממשלה בנובמבר הבא, כפי שקובע ההסכם: “אני לא חושב שגנץ יהיה ראש ממשלה בנובמבר 2021 אם כחול לבן ימשיכו להתנהל כפי שהם מתנהלים”.

הוא הדגיש: “אם ארצה, מחר בבוקר כיו”ר הקואליציה לפרק את הממשלה, אפשר לעשות את זה בקלי קלות. בכל שבוע מגיע פיגוע חדש לכנסת מטעם האופוזיציה. תאר לעצמך מצב שבשבוע הבא כבר נגיע לסיכום עם כחול לבן, תוגש הצעת חוק לפסקת ההתגברות והליכוד יצביע בעד”.