‘תודה ענקית לה”: הנס המופלא של הפעוט שטבע בבריכה בצימר

הפעוט נעם דוד לוי בן השנה ותשעה חודשים, שטבע בבריכת צימר בישוב שדות מיכה הסמוך לבית שמש, ואושפז במצב קשה - כבר "נושם לבד, מתקשר, מדבר, מתחיל לנוע במיטה" • הדסה: "שמחים לראות שמתאושש בהתמדה" • הוריו: "מודים לבורא עולם על הנס ולכל עם ישראל שהתפלל"
חיים טוויל
כ"ז אב התש"פ / 17.08.2020 11:17

משפחתו של הפעוט נעם דוד לוי, בן השנה ותשעה חודשים,  שטבע בבריכת צימר בישוב שדות מיכה הסמוך לבית שמש, מבשרת על שיפור ניכר במצבו.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

המשפחה מדגישה כי מדובר בנס של ממש, זאת לאחר שהיה מורדם ומונשם בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

בפוסט שפרסמה אמו שרה היא כתבה:

אם מציעים לך משכורת קבועה בלי עבודה, תוותר? כנס לבדוק אם אתה זכאי

“הודו לה’ כי טוב. נעם דוד נושם לבד, מתקשר, מדבר, מתחיל לנוע במיטה. אפשר להוריד מתח, לומר תודה ענקית לקב”ה. ולהתפלל שיחזור לאיתנו, תודה לכולכם על השותפות בתפילות!!”.

מהדסה נמסר הבוקר: “נעם דוד נמצא בהכרה מלאה ובמצב טוב, כשהוא מחייך ואוכל עם הוריו. הוא ממשיך להתאושש מן האירוע ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, כשמשפחתו לצידו.

ד״ר עדי ארן, רופאה בכירה ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם: “הערנו את נועם דוד בשבת בבוקר ומאז אנחנו שמחים לראות שהוא מתאושש בהתמדה, עם טיפול תומך.

“אין ספק שהטיפול המהיר בשטח, הפינוי המהיר להדסה והטיפול ביחידה – סייעו בהתאוששות המהירה שלו. כעת ימשיך טיפול ומעקב באשפוז ואנחנו מקווים להמשך שיפור שכזה גם בימים הקרובים”.

הוריו של נעם –  שרה ואביאל, אמרו: “אנו מודים לבורא עולם על הנס ולכל עם ישראל שהתפלל וכמובן לצוותים שמטפלים בו כאן במסירות רבה”.

בהודעה שפרסמה האם לאחר האסון היא כתבה: “קשה לי לשתף בתמונות, אני חייבת שתעזרו לי לקרוע את השמיים בתפילות למען הבן שלי שטבע הבוקר והוא מורדם ומונשם. תעזרו לי להחזיר את נעם דוד בריא ושלם הביתה”.

הפעוט נעם דוד לוי ומשפחתו, תושבי שכונת הר חומה בירושלים, בילו בשבוע שעבר בווילת נופש במושב שדות מיכה שליד בית־שמש.

סמוך לשעה 10:20 בבוקר, הבחינה סבתו של הילד כי הוא טבע בבריכה הפרטית שבווילה. היא חילצה אותו מהמים והזעיקה עזרה. למקום הגיעו צוותים של כוחות ההצלה.

החובש אביעד ליכטמן סיפר: “הילד שכב בחצר על המדשאה כשהוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שמשו אותו מהבריכה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. כאשר ליבו שב לפעום ומצבו התייצב מעט העלנו אותו למסוק מד”א שפינה אותו במצב קריטי למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים”.

המשפחה מבקשת להמשיך בתפילות עבור בנה: נועם דוד בן שרה אלן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השתבח הבורא בכל העולמות!!!!
    18/08/2020 14:50
    נטליה
  1. ממש מרגש!!!
    התפילות המשותפות הצילו את חייו !!!