שרידיו של היטלר הנמצאים בארכיון שמור של הק.ג.ב נחשפו באינסטגרם

ליסה פסקובה, בתו של דוברו האישי של הנשיא פוטין, וידיד קרוב קיבלו אישור להיכנס אל מרתפי הק.ג.ב, שם נשמרים בתוך קפסולה שרידיו של הצורר הנאצי וזוגתו אווה בראון • הביקור תועד באינסטגרם
חרדים 10
כ"ז אב התש"פ / 16.08.2020 23:36

נדיר: שרידיהם של הצורר הגרמני אדולף היטלר ושל רעייתו אווה בראון, השמורים בארכיון של הק.ג.ב. נחשפו השבוע לציבור הרחב מחדש.

זו האוניברסיטה שמאפשרת לכם ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנח לכם

לפי דיווח של אסף גולן ב’ישראל היום’, הצגת השרידים בוצעה בעקבות בקשה של פייר מלינובסקי, העוסק בקידום יחסי התרבות בין צרפת לרוסיה, הנמצא בקשר עם ליסה פסקובה –  בתו של דוברו האישי של הנשיא פוטין מאז שנת 2012.

מלינובסקי  ביקש מפסקובה לראות במו עיניו את השרידים, מכיוון שיש בעולם רבים המטילים ספק בכך שהם נמצאים בידי הרוסים – וטוענים כי היטלר ברח בסוף מלחמת העולם למקום מסתור בדרום אמריקה ולא התאבד בבונקר בברלין.

פסקובה פנתה לאביה ורשויות הביון אישרו לשניים להיכנס אל הארכיון השמור בו נמצאים גם מסמכי הק.ג.ב. – ארגון הביון מטיל האימה  של ברית המועצות.

 

View this post on Instagram

 

Как ни странно, во многих странах, в том числе и во Франции, до сих пор встречается псевдоисторики, оспаривающие факт смерти такого человека, как Адольф Гитлер в 1945 году. Точнее, его вряд ли можно назвать человеком. ⠀ Мой друг и коллега Пьер Малиновский, живущий историей, давно хотел в этом разобраться. Он обратился в архив ФСБ с просьбой показать ему соответствующие документ и артефакт. Не поверите – ему разрешили посетить одно из самых интересных и секретных зданий в стране. ⠀ Благодаря финальному анализу ДНК, проведённому в 2018 году французским антропологом г-ном Шарлье, мы смогли удостовериться в том, что останки Гитлера и Евы Браун находятся в секретных архивах ФСБ.

A post shared by Elizaveta Dmitrievna (@lisa_peskova) on

לפי הדיווח, בעת הביקור בארכיון, נפתחה בפני מלינובסקי ופסקובה הקפסולה שבה משומרים שרידי השיניים של הצורר ושרידים של אווה בראון.

האנתרופולוג והרופא המשפטי הצרפתי פיליפ צ’ארליאר, הוכיח בשנת 2018 כי אלה אכן שרידי השיניים של היטלר ובראון.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב פייר מלינובסקי: “בידי ה-FSB ישנם גם שרידי מדים והשרידים של גבלס. אז כשאומרים לכם שרוסיה היא המדינה הסגורה בעולם – אל תאמינו לכך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות