הנאשם ממאה שערים שרוצץ גולגלת בתו נמלט לחו”ל וכעת נלכד

נחמן אנשין, תושב מאה שערים, הואשם לפני כעשור ברצח המזעזע של בתו התינוקת פרומה ע"ה בית המשפט קבע כי לא היה אחראי למעשיו, ושלח אותו לבית חולים פסיכיאטרי • לפני כשמונה חודשים הוא ניצל הקלות שניתנו לו ונמלט מהארץ עם אישתו • בשבוע שעבר, כשנחת בנתב"ג, נלכד
חרדים 10
כ"ו אב התש"פ / 16.08.2020 16:41

נחמן אנשין, תושב מאה שערים, שנאשם לפני כעשור ברצח המזעזע של בתו פרומה אנשין ע”ה, בת ה-10 חודשים, נמלט בדצמבר 2019 מבית החולים בו היה מאושפז  – לחו”ל.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

לפי דיווח של שלומי הלר ב’כל העיר’, בשבוע שעבר, שמונה חודשים אחרי שברח, הוא חזר לארץ, וניידת משטרה שהמתינה לו בנתב”ג – עצרה אותו.

סיפור הרצח של התינוקת פרומה ע”ה טלטל  לפני יותר מעשור את כל המדינה. אנשין נאשם אז כי רוצץ את גולגולתה של בתו, אולם בית המשפט המחוזי קבע כי הוא לא היה אחראי למעשיו באותה עת – וכך במשך כעשור הוא אושפז בבית החולים ‘איתנים’, בית חולים הפסיכיאטרי הממוקם סמוך לירושלים.

במהלך השנה האחרונה הוא קיבל מספר הקלות, כמו למשל יציאה לביתו בין הימים שלישי עד ראשון, וכן יציאה למספר שעות בימי שני.

לפי הדיווח ב’כל העיר’, בכתב האישום שהגישה נגדו השבוע הפרקליטות לבית משפט השלום נאמר, כי באחת הזדמנויות בחודש דצמבר 2019 הוא נמלט מהארץ – יחד עם אשתו ובנו – לחו”ל.

לצורך כך רכש כרטיסי טיסה ואף מכר את הרכב הרשום על שם אשתו לאדם אחר. השלושה שהו בכל הזמן הזה באנגליה.

כאמור, ביום ראשון שעבר, 9.8, נחת אנשין בנתב”ג – ונעצר במקום.

לפי כתב האישום שהוגש, נאשם כעת אנשין בבריחה ממשמורת חוקית.

בפרקליטות ככל הנראה יבקשו להטיל עליו עונש של מאסר בפועל.

בכתב האישום שתיאר את הרצח המזעזע באותו לילה נכתב: “כשאמה של הפעוטה חזרה לדירה, פנה אליה הנאשם בצעקות ושאל אותה שוב ושוב ‘מי את’, ‘מי אני’ ואיים כי ‘יגמור אותה’ אם לא תענה. האם המבוהלת השיבה לנאשם כי היא אשתו ואז אמר לה הנאשם: ‘תירגעי, תירגעי הכל בסדר'”.

עוד נאמר בכתב האישום: “לאחר זמן מה, כשהתרחק הנאשם מדלת הדירה לכיוון המטבח, תוך שהוא ממשיך לשאול ‘מי אני’ ו’איפה פרומי’. האם אמרה לנאשם שהמנוחה ישנה במיטתה וברחה מהדירה כשבתה הנוספת בזרועותיה. הנאשם ניסה לעצור את האם, אך לאחר שראה שהצליחה לצאת, אמר לה בתגובה ביידיש: ‘יופי, צאי מהר מהבית, טרק את הדלת ונעל אותה. האם המבוהלת החלה לצעוק בהיסטריה בחדר המדרגות: הצילו, יש ילדה בפנים, בעלי השתגע, הוא יעשה לה משהו’.

“הנאשם צעק לשכנים שביקשו שיפתח את הדלת: ‘תלכו מפה’ וכשביקשו שיפתח את הדלת ויוציא את המנוחה, אמר להם: ‘היא בידיים שלי, שחוטה כמו תרנגולת'”.

כמו כן נטען בכתב האישום: “מתנדב משמר אזרחי שוחח עם הנאשם וביקש ממנו ‘פתח לי את הדלת כדאי שאקח את הילדה. בתגובה צעק לו הנאשם ‘הילדה כבר מתה’. המנוחה, שנבהלה מהצעקות בכתה. בשלב זה החליט הנאשם לרצוח את המנוחה. הנאשם אחז בידו את רגלה השמאלית של המנוחה כשראשה מוטל כלפי מטה, אמר את הפסוק: ‘אשרי שי אחז וניפץ את עולליך אל הסלע” – והטיח בכוח רב את ראשה של המנוחה ברצפת הדירה 6-7 פעמים. כתוצאה מאחיזת הנאשם נשברה עצם הירך ברגלה השמאלית. חבטות הנאשם רוצצו את גולגלתה של המנוחה”.

שוטרי סיור של מחוז ירושלים שהגיעו לבית המשפחה ברחוב פולנסקי, פרצו לדירה לאחר שהאב מנע את כניסתם של הכוחות הראשונים שהגיעו לדירה.

השוטרים מצאו את התינוקת במצב קשה, כשעל גופה סימני חבלות וסימני חניקה.

כוח הצלה שהוזעק לזירה, פינה את התינוקת במצב קשה לבית החולים “ביקור חולים” – שם נקבע מותה.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כתבה לא מדוייקת
    16/08/2020 17:01
    יעקב
  1. הבן אדם שוחרר לפני שנים מאיתנים, היה מגיע מידי פעם להסתכלות בחבד.

  2. הוא פחד מהמשטרה
    16/08/2020 17:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אני הייתי שם שזה קרא. הוא הסתגר וכו.. אישתו צעקה שהגענו השכנים היא היתה במדרגות איתי וסיפרה לי את מה שקורה לאחר מכן באנו לעלות לנסות לדבר איתו. ואז הגיעו שוטרים שישר עלו למעלה ודפקו על הדלת הוא שאל מי זה אמרו לו שזה משטרה הוא לא האמין ואז השמיע לו את מכשיר קשר. והשוטרים שאלו מה עם עם הילדה ואז הוא אמר שהיא בידיים שלו ורק אז היא התחילה לבכות ואמר את מה שאמר ועשה את מה שעשה.ןלאחר מכן שמענו את הרעש הנורא. … שהשוטר דפק בחוזקה אמרתי לו שינסה להרגיע אותו ולא להלחיץ אותו. לדעתי זה לא היה קורה אם היו מנסים להרגיע אותו.. האישה צעקה בערך איזה רבע שעה לפני כן ששאלתי מתי התחיל הסיפור זה היה עוד לפני כן..על פניו הוא לא התכוון להרוג את הילדה אחרת היה עושה את זה בהתחלה. רק דפקו לו על הדלת חזק התחיל הבלגן . אני רציתי שהאישה תנסה לדבר איתו ולחזור לבית שזה מה שהוא רצה והיינו יכולים להשתלט עליו אז.. אבל…השוטר לא התייחס למה שאמרנו וישר עלה למעלה..

  4. בילוי
    16/08/2020 17:47
    חצקל
  5. …לא מאסר.לשים חיית טרף כזאת בתוך..בריכת חומצה שלא ישאר מהזבל הזה כלום..ישר לביוב..

    • דני   17/08/2020 09:17

      הבן אדם משוגע, קצח את בתו, וכל מה שאתה חושב עליו זה סוגי מות ממורשת האינקויזציה? תתבייש לך.

  6. הוא פחד מהמשטרה
    16/08/2020 18:05
    יוסי
  7. אני הייתי שם שזה קראה. הוא הסתגר וכו.. אישתו צעקה שהגענו השכנים היא הית במדרגות איתי ועוד שכן באנו לעלות לנסות לדבר איתו. ואז הגיעו שוטרים שישר עלו למעלה ודפקו על הדלת הוא שאל מי זה אמרו לו שזה משטרה הוא לא האמין ואז השמיע לו את מכשיר קשר. והשוטרים שאלו מה עם עם הילדה ואז הוא אמר שהיא בידיים שלו ורק אז היא התחילה לבכות ואמר את מה שאמר ועשה את מה שעשה.ןלאחר מכן שמענו את הרעש הנורא. … שהשוטר דפק בחוזקה אמרתי לו שינסה להרגיע אותו ולא להלחיץ אותו. לדעתי זה לא היה קורה אם היו מנסים להרגיע אותו.. ….. אגב אישה צעקה בערך איזה רבע שעה לפני כן ששאלתי מתי התחיל הסיפור זה היה עוד לפני כן..על פניו הוא לא התכוון להרוג את היילדה אחרת היה עושה את זה בהתחלה. רק דפקו לו על הדלת חזק התחיל הבלגן . אני רציתי שהאישה תנסה לדבר איתו ולחזור לבית שזה מה שהוא רצה והיינו יכולים להשתלט עליו אז.. אבל…השוטר לא התייחס למה שאמרנו וישר עלה למעלה..

  8. מי יתן את הדין.."המבינים"
    16/08/2020 18:16
    יוסי
  9. הוא היה מטופל בכדורים לפני הרצח… נאמר לי על ידי המשפחה שאיזה “מבין” כאלא שנמצאים במחננו ייעץ לו להפסיק לקחת את הכדורים… והתוצאה לא איחרה לבוא… מי יתן את הדין על כך… כמו שיש אצלנו “מבינים” שאין צריך ללכת עם מסכות בבתי הכנסת וכ”ן…

  10. לכל הטענות על אבדן שפיות לא משנות מאסר עולם בכלא או הבית משוגעים .
    17/08/2020 18:04
    יערי
  11. די .עם הטענות המגוחכות !