‘מינוי הנגבי לשר ההתיישבות משול למינוי האופנובנק לממונה על בנקים’

הפרשן הבכיר עמית סגל במתקפה על השר צחי הנגבי: "אלמלא היה עבריין מורשע, זיקית פוליטית, עסקן חסר עקרונות ובוגד סדרתי בעקרונות שעליהם חונך, אולי יכול היה להיות פוליטיקאי סביר מינוס"
אריה ריבקינד
כ"ו אב התש"פ / 16.08.2020 09:44

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, תוקף הבוקר (ראשון) בחריפות את שר ההתיישבות צחי הנגבי, בעקבות טענת הנגבי אמש כי התנגד לתכנית ההתנתקות.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

“צחי הנגבי, ביריון אלים, נטש אתמול את האולפן ונעלב עד עמקי נשמתו  כשמתן כהנא ציין שתמך בהתנתקות. ‘התנגדתי בכל ההצבעות’ זעק”, צייץ סגל.

“כפי שכתב בהקשר שלו בית המשפט, גם הפעם האמת לא הייתה נר לרגליו. בראיון לבן כספית ב-2005 הוא גילה את האמת: ההתנגדות הייתה כלפי חוץ, יש לפנות יישובים רבים”, הוסיף סגל, כאשר הוא מביא ציטוטים נוספים מאותו ראיון, בהם הבהיר הנגבי כי הצביע נגד ההתנתקות משום שידע שהתכנית תעבור גם בלי תמיכתו.

“אלמלא היה עבריין מורשע, זיקית פוליטית, עסקן חסר עקרונות ובוגד סדרתי בעקרונות שעליהם חונך, אולי יכול היה להיות פוליטיקאי סביר מינוס”, הוסיף סגל על הנגבי.

בציוץ המשך ציין סגל: “המינוי של הנגבי לשר ההתיישבות הוא בדיחה צינית של נתניהו ומשול למינוי של האופנובנק לממונה על הבנקים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות