חמישה נכסים ושורת חריגות: אימפריית הנדל”ן של ליאת בן ארי

עבירות הבנייה לכאורה שביצעה התובעת בתיקי נתניהו, הן רק קצה הקרחון במעצמה של נכסים בשווי 15 מיליון שקלים • בן ארי: "עוד ניסיון להכפיש"
חרדים 10
כ"ג אב התש"פ / 13.08.2020 12:02

בשבועות האחרונים נחשפים עוד ועוד פרטים על עבירות בנייה לכאורה המיוחסות לתובעת בתיקי נתניהו ליאת בן ארי יחד עם בעלה אביב שווקי.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

ב’ישראל היום’ פורסם על בית שנקנה להשקעה בראש העין שפוצל בניגוד לחוק וככל הנראה נרכש בניגוד לתנאי המכרז; בערוץ 20 פורסם על עבירות בנייה בבית המגורים של המשפחה במושב חירות.

כפי שעולה ממסמכי התכנון של הבית, בוצעו בנכס מספר חריגות בנייה. מרפסת שעל פי התוכנית אמורה להיות מחופה בפרגולה נסגרה בגג רעפים, וחריגות נוספות שצוינו בכתב ידו של פקח על מסמכי הגרמושקה.

לפי כתבה שפרסמו העיתונאים אראל סג”ל ועקיבא ביגמן ב’ישראל היום’, הנכסים הללו הם רק חלק ממכלול שלם של נכסים והשקעות נדל”ניות של הזוג.

בסך הכל איתרו ב’ישראל היום’ חמישה נכסים שרכשו בני הזוג במשך השנים, במספר מיקומים ברחבי הארץ, ששוויים הכולל המוערך כיום הוא 15 מיליון שקלים.

מטעמה של ליאת בן ארי נמסר: “בתקופה האחרונה גוברים ניסיונות חוזרים ונשנים להכפיש את גב’ ליאת בן ארי. המניעים לכך ברורים לכל, והעיתוי איננו מקרי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות