אימו של הפעוט בן השנתיים שטבע: “תעזרו לי לקרוע השמיים בתפילות”

נעם דוד לוי, פעוט בן שנתיים מהר חומה בירושלים, בילה עם משפחתו בווילה ביישוב שדות מיכה - וטבע בבריכה • אמו: "תעזרו לי להחזיר את נעם דוד בריא ושלם הביתה. המשיכו בתפילות!""
חרדים 10
כ"ב אב התש"פ / 12.08.2020 10:58

נעם דוד לוי בן השנתיים ומשפחתו, תושבי שכונת הר חומה בירושלים, בילו בווילת נופש במושב שדות מיכה שליד בית־שמש.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

אתמול, סמוך לשעה 10:20, הבחינה סבתו של הילד כי הוא טבע בבריכה הפרטית שבווילה. היא חילצה אותו מהמים והזעיקה עזרה.

למקום הגיעו צוותים של כוחות ההצלה.

החובש אביעד ליכטמן סיפר: “הילד שכב בחצר על המדשאה כשהוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שמשו אותו מהבריכה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות. כאשר ליבו שב לפעום ומצבו התייצב מעט העלנו אותו למסוק מד”א שפינה אותו במצב קריטי למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים”.

אמש הוגדר מצבו קשה.

אמו העלתה פוסט בפייסבוק עם צילומי בנה המחובר למכשירים – וכתבה: “קשה לי לשתף בתמונות, אני חייבת שתעזרו לי לקרוע את השמיים בתפילות למען הבן שלי שטבע והוא מורדם ומונשם”.

היא צירפה לפוסט פרק תהילים והוסיפה: “תעזרו לי להחזיר את נעם דוד בריא ושלם הביתה”.

בהמשך כתבה: “בזכות התפילות מצבו של נעם דוד יציב אך הוא עוד לא יצא מכלל סכנה ויש עוד כמה בדיקות קריטיות שנדע תשובות עליהן רק בימים הקרובים. אנא המשיכו בתפילות בימים אלו כמה שאפשר!  עם ישראל היקר!! זקוקים לתפילות שלכם! בבקשה תקראו פרק תהילים לרפואת הבן שלי נעם דוד בן שרה הלן רחל
שטבע וכרגע מונשם ומורדם. תעזרו לנו להחזיר את נעם דוד בריא ושלם הביתה!”

הבוקר כתבה שוב: “אחים יקרים שלנו, עוברות עלינו שעות קשות מנשוא אך אנחנו מלאים באמונה ובתקווה שנעם דוד ישוב לאיתנו! תודה לכם- לכולכם!! על התפילות, הדאגה, העזרה, והחיבוק מרחוק. איזה עם יפה יש לנו!!

אתם מחזקים אותנו כל כך!

ותודה אחרונה לה’ על הכל! אנחנו מאמינים בך וסומכים רק עליך שתמשיך לשלוח שליחים נאמנים ותשמע את תפילותיהם של עמך ישראל. המשיכו בתפילות!”

מהדסה עין כרם נמסר: הוריו של נעם דוד בן השנתיים אשר טבע אתמול בבריכה במושב שדות מיכה, מעדיפים שלא להתראיין כרגע, אך מבקשים להודות לכוחות מד״א ולצוותי הדסה על הטיפול המסור והאוהב בבנם.

הם מבקשים מן הציבור להמשיך ולהתפלל לרפואתו של נעם דוד בן שרה הלן רחל.

נעם דוד מטופל ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם כשהוא מונשם ומורדם. מצבו עודנו קשה אך יציב.

ד״ר דיויד קלייד, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, מבקש להדגיש כי זהו מקרה שני של טביעת פעוט בבריכה פרטית בתוך שבועיים, המטופל בהדסה.

לפני כעשרה ימים שוחררה מהיחידה גפן בת ה-3 לאחר שטבעה בבריכה בבת עין וחייה ניצלו לאחר הטיפול בהדסה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קודם כל רפואה שלימה וצריך לפרסם הוראת הרבנים לא ללכת לבריכות לא מגודרות ונעולות רק כך יבינו בעלי הצימרים שהם צריכים להשקיע עוד קצת ולא לחשוב שאצלהם זה לא יקרה
    13/08/2020 08:35
    חרדי
  1. ה’ יעזור