המשטרה: לצמצם הגעה להלוויית הרבי מסדיגורה זצ”ל • ואיך נערכים?

המשטרה נערכת בכוחות גדולים, וקוראת למשתתפים להישמע להוראות, לשמור על הסדר ולהקפיד על קיום הנחיות משרד הבריאות במלואן: מסכות ושמירה על מרחק שני מטרים • אלה הרחובות שייסגרו בבני ברק וגבעתיים
חיים טוויל
כ"א אב התש"פ / 11.08.2020 12:41

הערכות המשטרה להלווית האדמו”ר מסאדיגורה זצ”ל: מסע ההלוויה של האדמו”ר זצ”ל, חבר מועצת גדולי התורה של אגו”י, יחל בשעה 16:00 בהיכל בית המדרש המרכזי בשיכון ה בבני ברק – ובסיומו יסעו המשתתפים לבית העלמין בגבעתיים, שם ייטמן.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

במשטרה מדגישים, כי נוכח התפשטות מגיפת הקורונה, יש לצמצם הגעה – זאת למניעת התקהלות רבת משתתפים, שמהווה סכנה ממשית לבריאות המשתתפים.

המשטרה נערכת בכוחות גדולים, וקוראת למשתתפים להישמע להוראות השוטרים, לשמור על הסדר הציבורי וכן להקפיד על קיום הנחיות משרד הבריאות במלואן – עטיית מסכות כל העת, איסור התקהלויות ושמירה על מרחק שני מטרים איש מרעהו.

הסדרי תנועה זמניים:

החל מהשעה 15:00 ועד השעה 18:00, יסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים בעיר בני ברק:

• רחוב ריינס
• רחוב אהרוניביץ בקטע שבין רחוב ריינס לרחוב עזרא
• רחוב עזרא 1-20

בנוסף, החל מהשעה 17:00 יסגר לתנועה בהדרגה רחוב אבני זכרון בגבעתיים, בקטע שבין עליית הנוער לבין רחוב רמב”ם.

תושבי המקום יכנסו לרחוב עם הצגת תעודת זהות. הורדה והעלאה של נוסעים תעשה ברחוב עליית הנוער בגבעתיים.

בשל חסימת הרחובות, ציבור הנהגים מתבקש להימנע מלהגיע לרחובות החסומים וסביבתם, לעשות שימשו בדרכים חלופיות ולהישמע להוראות השוטרים. ניתן להסתייע באפליקציית WAZE וכן במוקד המידע של משטרת ישראל 110.

“במשטרה מדגישים: “בימים אלה – התקהלות רבת משתתפים מהווה סכנה ממשית ומיידית לשלום ובריאות הציבור וקוראים לציבור להקפיד הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות וכן לצמצם הגעה – למען בריאותכם ובריאות משפחותיכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות