נפתלי בנט: עולם של סדום ועמורה, שופטים מרחמים על משפחת הרוצח

יו"ר ימינה מתח ביקורת קשה על החלטת שופטי בג"ץ נגד הריסת בית המחבל שרצח את הלוחם עמית בן יגאל הי"ד: "השופטים מזוז וקרא, מה חשבתם? איפה התנתקתם מהדבר הכל-כך טבעי שמסביר לנו מה טוב, מה רע?! מרחמים על הקירות, על התמונות, על השולחנות בבית של הרוצח"
אריה ריבקינד
כ' אב התש"פ / 10.08.2020 19:48

יו”ר ימינה, ח”כ נפתלי בנט, הקדיש את נאומו במליאת הכנסת הערב (שני) להחלטת בג”ץ שלא להרוס את בית המחבל שרצח את הלוחם עמית בן יגאל הי”ד.

“החלטת בג”ץ דוקרת את העין. אני שואל את השופטים מזוז וקרא, מה חשבתם? עוולה שהיא כל-כך קיצונית, כל-כך דוקרת את העין, כל-כך דוקרת את הלב, שאתה לא יכול כמעט לעכל את זה. כזאת עוולה היא פסיקת בג”ץ היום, שלא להרוס את בית הרוצח של הלוחם עמית בן יגאל, זכרו לברכה. לוחם צה”ל שנפל בהיותי שר הביטחון, היחיד שנפל בתקופה הזו”, אמר בנט.

הוא הוסיף:  “זה עולם הפוך, עולם של סדום ועמורה. עולם שצדיק ורע לו, רשע וטוב לו. עולם ששופטי בג”ץ מרחמים על משפחת הרוצח, על הקירות, על התמונות, על השולחנות בבית של הרוצח, כשהם לא רואים את הלוחם שנפל.

“עמית בן יגאל שהוא בן יחיד לאביו ברוך. שוחחתי עם ברוך דקות אחרי הפסיקה. ברוך באותו הזמן היה בבית העלמין ליד קבר בנו והוא פשוט בכה. הוא הוריד את הדגל לחצי התורן. הוא היה שם לבד. הוא דיבר על ההשפלה, על העוולה”.

בנט הטיח בשופטים: “אני שואל את השופטים מזוז וקרא, מה חשבתם? איפה התנתקתם מהדבר הכל-כך טבעי שמסביר לנו מה טוב, מה רע. מכילים מערכת מעוותת של ‘זכויות אדם’ במירכאות על הרעים”.

צילום: דוברות

לאחר השיחה עם אביו של הלוחם, אמר בנט: “החלטת בג״ץ דוקרת את העין״ ״שוחחתי כרגע עם ברוך, אביו של הלוחם עמית בן יגאל ז”ל והבטחתי לו שאנחנו נעשה הכל כדי להרוס את בית המחבל שהרג את בנו.

“החלטת בג”ץ דוקרת את העין, היא עוולה נוראה והיא מעודדת את המחבלים הבאים לצאת ולעשות פיגוע. אנחנו נפעל לדיון נוסף, מורחב בבג”ץ, כדי להפוך את ההחלטה ולהרוס את הבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נפתלי איש גבור מלחמה. עלה והצלח
    11/08/2020 00:21
    קידוש השם
  1. נפתלי איש גבור מלחמה. עלה והצלח