“קיבלתי טלפון ששיתק אותי”: מרים פרץ על רגע הבשורה שהמחבל נלכד

מרים פרץ סיפרה לסיון רהב מאיר על שיחת טלפון שקיבלה מקצין הנפגעים של 'גולני', שבה התבשרה על תפיסת המחבל שיזם את רצח בנה: "הדבר הראשון שאמרתי: 'מה קרה לו?' כאילו הוא חי"
חרדים 10
כ' אב התש"פ / 10.08.2020 00:43

שירות הביטחון הכללי לכד לפני כחודש את המחבל שיזם את הפיגוע בו נהרגו  רב-סרן אלירז פרץ הי”ד – שכבר אז היה אח שכול לאוריאל הי”ד שנפל – וסמל ראשון אילן סביאטקובסקי הי”ד.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

“קיבלתי טלפון ששיתק אותי”, סיפרה מרים פרץ, אמו של אלירז, בראיון לסיון רהב מאיר בחדשות 12. “אמר לי קצין הנפגעים של גולני: ‘זה משהו שקשור לאלירז’. והדבר הראשון שאמרתי: ‘מה קרה לו?’ כאילו הוא חי”.

“הוא אמר: ‘לא, לא, זה משהו על הקרב האחרון, איזה מידע'”, הוסיפה פרץ ותיארה את הדו-שיח עם הקצין.

“אמרתי: ‘רגע, זה משהו שישתק אותי? אני רוצה לדעת. לא רוצה, לא… אני כבר במצב שאני יכולה לדחוק כמה שמועות’, אז הוא אומר: ‘לא, זה חשוב שתשמעי את הדבר'”.

הקצין סיפר לפרץ על תפיסת המחבל, ומרים פרץ מתארת: “אני לא חווה משהו שונה מכל האימהות השכולות בארץ, ומההורים שאיבדו והאנשים שאיבדו את יקיריהם בפיגועים. כולנו, כשמגיעה הידיעה הזאת, היא מציפה, היא מטלטלת”.

היא הוסיפה וסיפרה: “כשהשב”כ התקשר אליי, זמזמתי רק שיר אחד: ‘הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל’. זה השב”כ, זה צה”ל”.

לדבריה, תפיסת המחבל לא העסיקה אותה לאורך השנים: “הייתי עסוקה איך לקום, איך לדבוק בחיים, איך לחיות. לא עניין אותי אם ייתפס, מתי ואיך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות