לאחר העימותים עם חבריו מהסיעה: מיקי זוהר ביטל את כל הסנקציות

יו"ר הקואליציה ביטל את העונשים שהטיל על חברי סיעת הליכוד, בגין היעדרות מהצבעה - וקרא לאיחוד השורות בין חברי המפלגה: "אין לי ספק שרק בדרך משותפת נוכל להמשיך להביא הישגים רבים"
אריה ריבקינד
י"ט אב התש"פ / 09.08.2020 13:38

בצעד של אחדות שורות בליכוד: יו”ר הקואליציה ויו”ר סיעת הליכוד, ח”כ מיקי זוהר, הודיע היום (ראשון) על ביטול הסנקציות שהוטלו על כמה מחברי הסיעה שנעדרו מהצבעות לפני כשבועיים.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

ח״כ זוהר שלח לחבריו בסיעה מכתבים אישיים בהם כתב: ״בשבוע החולף בחנתי את התנהלות הסיעה ולשמחתי ראיתי סיעה מתפקדת ועבודה יעילה״.

זוהר הוסיף במכתבו: ״התנהלות לא תקינה בעתיד עלולה להוביל אותנו לשבר נוסף ולכן אני פונה לכל אחד ואחת מכם בבקשה להמשיך להתנהל בצורה אחראית״.

מח״כ זוהר נמסר: ״זו עת לאחדות שורות בתנועה שלנו. אני בטוח שחברי הכנסת והשרים מבינים את גודל האחריות ואת חשיבות המשמעת הסיעתית ומקווה שלא נצטרך להתמודד עם העדרויות דומות בעתיד, אין לי ספק שרק בדרך משותפת נוכל להמשיך להביא הישגים רבים למען מדינת ישראל”.

כפי שדווח בחרדים 10, על מרבית חברי הסיעה הוטלה סנקציה של מניעה מהעלאת הצעות חוק פרטיות לוועדת השרים לחקיקה עד תום מושב הקיץ, ואילו על ח”כ יפעת שאשא-ביטון הוחלט כי תודח מראשות ועדת הקורונה.

הטלת הסנקציות על חברי סיעת הליכוד, אף שזכתה לגיבוי מלא מצד ראש הממשלה, עוררה מרמור רב בתוך הסיעה והובילה את ח”כ שלמה קרעי לנסות להדיח את זוהר מתפקיד יו”ר הסיעה.

הניסיון נבלם על ידי ראש הממשלה שקרא לח”כ שלמה קרעי לעצור את החתמת העצומה נגד זוהר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות