ח”כ חרדי: ‘מי שיביא כעת בחירות – צריך אשפוז במרכז בריאות הנפש’

ח"כ יעקב מרגי מש"ס על המשבר המחריף בין הליכוד לכחול לבן: "משוגעים רדו מהגגות" • השר רפי פרץ: "אסור ללכת לבחירות. עם ישראל לא יסלח לנו"
אריה ריבקינד
י"ט אב התש"פ / 09.08.2020 12:47

חבר הכנסת יעקב מרגי מש”ס התייחס הבוקר (ראשון) למשבר המחריף בין הליכוד לכחול לבן – ומציע לאשפז את מי שיגרור את המדינה לבחירות.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב הח”כ מש”ס: “‘משוגעים רדו מהגגות’. כל מי שיביא בחירות בעת הזאת אפשר על פי כל תבחין לאשפז אותו במרכז בריאות הנפש הקרוב למקום מגוריו, כדי שיחזירו לו את ראיית המציאות העגומה”.

גם שר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ, קרא הבוקר לבכירי המערכת הפוליטית להתעשת ולא לדרדר את מדינת ישראל למערכת בחירות חדשה.

בפוסט שפרסם בפייסבוק התייחס השר לאי כינוס ישיבת הממשלה השבועית, בעקבות הווטו של כחול לבן על סדר היום: “אי כינוס הממשלה בתקופת משבר כלכלי ובריאותי זהו אירוע חריג שלא יכול לעבור לסדר היום. אנחנו באירוע שמדינת ישראל ולמעשה העולם כולו לא חוו מעולם”.

הרב פרץ הוסיף: “קורא לראש הממשלה נתניהו ושר הבטחון גנץ להתכנס ולהגיע להסכמה בנושא התקציב ותקנון הממשלה. אסור ללכת לבחירות. עם ישראל לא יסלח לנו”.

המחלוקת על סדר היום של ישיבת הממשלה נובעת מדרישת כחול לבן להעלות להצבעה באופן מיידי את תקנון ההצבעות של ממשלת החילופים. בליכוד לא מעוניינים לאשר כעת את התקנון החדש, המסדיר את עיקרון הפריטטיות, כל עוד לא נפתרה סוגיית התקציב.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות