מדוע קיים נתניהו פגישה עם שרה בכחול לבן, והאם נפגש עם ינקלביץ?

מצד כחול לבן רואים בפגישה עם תמנו שטה ניסיון מצד נתניהו לבדוק את האפשרות שהיא תערוק לממשלת 61 צרה • השרה: הפגישה היתה נטו מקצועית • ינקלביץ: "לא נערכה כל פגישה אישית ביני ובין ראש הממשלה"
אריה ריבקינד
י"ט אב התש"פ / 08.08.2020 22:33

האם אנשיו של ראש הממשלה החלו לגשש ולבדוק אם יש אפשרות להקים ממשלה צרה חלופית?

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

לפי דיווח בחדשות 12, ביום חמישי האחרון, הבחינו גורמים פוליטיים שנכחו במשרד ראש הממשלה בשרה פנינה תמנו שטה צועדת ללשכת ראש הממשלה. הפגישה בין נתניהו והשרה תמנו שטה ארכה שעה וחצי.

מבדיקה של חדשות 12 עולה כי תמנו שטה הוקפצה על ידי ראש הממשלה מעכשיו לעכשיו לספק סקירה על היערכות משרדה להתפשטות הקורונה ומצב העלייה לארץ.

מצד כחול לבן רואים בפגישה הזו ניסיון מצד נתניהו לבדוק את האפשרות שתמנו שטה תערוק לממשלת 61 צרה בראשות נתניהו, במידה וממשלת האחדות תתפרק.

מצדה של השרה תמנו שטה הכחישו: “מי שמחפש שהיא תעשה את זה ותצטרף לממשלה צרה – מבזבז את הזמן שלו”.

בתגובה שפרסמה השרה נאמר: “ביום חמישי התקיימה פגישה ביני לבין רה”מ נתניהו, הפגישה היתה נטו מקצועית על הערכות המשרד בתקופת הקורונה, ולקראת גלי העלייה הצפויים. הפגישה התקיימה בידיעת בני גנץ, כל ספקולציה אחרת אינה קיימת. לא אתן את ידי לממשלה צרה הדבר היחיד שצריך לעשות עכשיו זה להעביר תקציב לשנת 2020-2021”.

בחדשות 13 דווח כי נתניהו נפגש גם עם השרה עומר ינקלביץ׳ מכחול לבן.

בתגובה פרסמה ינקלביץ הבהרה: “לא נערכה כל פגישה אישית ביני ובין ראש הממשלה. השתתפתי בישיבה שהתקיימה לצד גורמי מקצוע, המל”ל ומטה הקורונה בנושא תכניות משרדי לתקופת הקורונה.

“שר הביטחון ורה”מ החליפי בני גנץ – עודכן מראש אודות הישיבה. די עם הנסיונות לייצר ספין מעבודה שגרתית במשרד ממשלתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות