מנחם גשייד על חתונת בעלזא: רק מי שחובש שטריימל נחקר? • האזינו

כל הטעות של מארגני החתונה הייתה שהם היו צריכים להוריד את שלטי ה'סימן טוב ומזל טוב', ולעשות פרסומת לבירה ואולי גם לצעוק 'ביתר ירושלים' או משהו על השופט • איש התקשורת מנחם גשייד לא מבין איך זה עובד: משחקי כדורגל בניגוד לכל חוק מותר וחתונה חסידית לא?
חרדים 10
י"ז אב התש"פ / 07.08.2020 15:41

השבוע נערכה חתונה בחצר בעלזא.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

בדרך כלל אני משתתף בחתונות של נכדי האדמו”ר. השבוע לא השתתפתי, מסיבות שמובנות לכולם.

אני שומע, שהמשטרה מבקשת לפתוח בחקירה נגד מארגני החתונה. אני לא בדיוק מבין מי ארגן את החתונה, אבל נניח שאת הדבר הזה המשטרה יכולה לבדוק.

אבל, כל אחד שלמד בפקולטה למשפטים יודע שיש כזה דבר שנקרא ‘הגנה מן הצדק’.

אז איך אותה משטרת ישראל, שלא פתחה בחקירה נגד משחקי כדורגל שנערכו בניגוד לכל חוק, בשעה ששחקנים היו צריכים להיות בבידוד הם שיחקו במגרשי כדורגל בנוכחות כ-9,000 אנשים – והמשטרה לא פתחה בחקירה. המשטרה גם דיברה עם שחקני הכדורגל ועם המארגנים מראש, וסיכמה איתם שיבואו במטוס פרטי לארץ ויגיעו ישר למלון, והתקשורת הוכיחה שהם צפצפו על כל ההוראות.

המשחק התקיים ואף אחד לא חשב לפתוח בחקירה.

ועכשיו, כן רוצים לפתוח בחקירה?

כעת, אני יודע שיבואו אנשים ויגידו, מר גשייד, תירגע, משום שכולם צריכים לשמור על ההוראות. אני לא אומר אחרת. אני רק אומר שאם חקירה, אז היא צריכה להיות אחידה – זה מגביר את האמון במערכת אכיפת החוק.

אם רק מי שחובש שטריימל נחקר ולעומת זאת מי שהולך לכדורגל לא נחקר, זאת אומרת שכל הטעות של מארגני החתונה הייתה שהם היו צריכים להוריד את השלטים של ה’סימן טוב ומזל טוב’, ולעשות פרסומת של בירה קרלסברג ואולי גם לצעוק ‘היי ביתר ירושלים’ או משהו על השופט.

איך זה בדיוק עובד? אז אם מישהו מכם, מארגני החקירה או תומכי החקירה, יש לו תשובה ניצחת – אשמח לשמוע אותה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חתונה
    08/08/2020 23:02
    שושי
  1. שיבואו לראות באשדוד את המסעדות לייד הים ואת הפבים והמועדונים עמוסים עד אפס מקום מה קרה להם אין קורונה????