בנט על חתונת בעלזא: אגואיזם, כל מי שעושה ככה מסתכל רק על עצמו

יו"ר ימינה תקף את משתתפי החתונה של נכד הרבי מבעלזא - וגם את משתתפי ההפגנות: "הנגיף לא מבין פוליטיקה, הנגיף מדלג מבן אדם לבן אדם כשאתה מתנשף" • "אני רואה אצל הציבור החרדי רמת הקפדה גבוהה יותר מאשר במקומות אחרים, כך שאני לא רוצה להתייחס לציבור כזה או אחר"
חרדים 10
ט"ז אב התש"פ / 06.08.2020 11:10

יו”ר ימינה, ח”כ נפתלי בנט, מתח הבוקר (חמישי), בראיון שהעניק לרשת ב’, ביקורת חריפה על מארגני החתונה של חסידות בעלזא בירושלים, בה תועדו אלפי חסידים חוגגים בצפיפות, בניגוד להנחיות.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

“אירועי התקהלות המונית זה אגואיזם, לא משנה מי זה, אם זה הפגנות צפופות או חתונות, זה פשוט אגואיזם, כל מי שעושה דבר כזה מסתכל רק על עצמו ולא על אחרים, זה לא בסדר”, אמר בנט.

אם תעשה מה שהוא עשה, יש סיכוי טוב שתהיה מסודר בחיים. רוצה גם?

עם זאת, בנט הבהיר שלא מדובר בנושא מגזרי: “אני רואה אצל הציבור החרדי, כשאני נכנס לסופר בבני ברק למשל –  יש רמת הקפדה גבוהה יותר מאשר במקומות אחרים, כך שאני לא רוצה להתייחס לציבור כזה או אחר. שאלת על אירוע מסוים אז אני יודע להתייחס”.

בנט הוסיף: “אני לא יודע מה הנימוקים. גם ההפגנות – חייבים להפעיל שכל ישר. הנגיף לא מבין פוליטיקה, הנגיף מדלג מבן אדם לבן אדם כשאתה מתנשף, כדי להכריע את הקורונה המזופתת הזאת צריך להפעיל שכל”.

בהמשך הבהיר בנט כי הוא עוסק רק בנושא הקורונה והתייחס לנאומו במליאה אתמול: “אנחנו מבוקר עד לילה מתעסקים בפרנסה. הנאום הזה לא היה נאום מתוכנן. בדיוק חזרתי ממפגש עם בעלי עסקים בירושלים”.

בנט דחה את הטענה שחברי סיעתו עוסקים בנושאים אחרים ולא בקורונה: “איילת שקד מובילה בעניין דחיפת המתווה לחידוש התעופה, אנחנו לא מתנהגים כמו מדינות אחרות וזה שאנחנו בחודש אוגוסט ועדיין פקידי משרד הבריאות מתייחסים לבדיקות כמשאב מוגבל, ברגע שיעלו את מספר הבדיקות יהיה אפשר לפתוח את הטיסות. הממשלה לא עושה את עבודתה ואז היא אומרת אין לנו בדיקות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות