ליברמן: אנחנו כבר בבחירות, מיניתי את עצמי לפרויקטור להזזת ביבי

יו"ר ישראל ביתנו: "כל מי שראה את נתניהו משלם על שווארמה ברמלה מבין שאנחנו כבר בבחירות" • "גנץ הוא פאסה. אי אפשר לסמוך על כחול לבן" • "המטרה של נתניהו היא להקים ממשלה של 63-62 ח"כים, בלעדינו, כדי שיוכל להעביר את החוק הצרפתי. אם לא יצליח, ירוץ לעסקת טיעון"
חרדים 10
ט"ז אב התש"פ / 06.08.2020 09:55

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, מעריך כי מערכת הבחירות לכנסת בה-24 למעשה כבר יצאה לדרך – נוכח הרמזים שמשגר ראש הממשלה.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

בראיון שהעניק הבוקר (חמישי) לגלי צה”ל, אמר ליברמן: “כל מי שראה את נתניהו משלם על שווארמה ברמלה מבין שאנחנו כבר בבחירות”.

הוא הסביר: “אין עריקים בכחול לבן, לכן נתניהו הולך לבחירות ובנובמבר, לפני שמתחיל המשפט. גם אם סוגיית התקציב תיפתר, הוא יימצא תירוץ אחר”.

ליברמן טען כי המניעים של נתניהו קשורים רק למצבו המשפטי: “המטרה של נתניהו היא להקים ממשלה של 63-62 ח”כים, בלעדינו, כדי שיוכל להעביר פסקת התגברות וחוק צרפתי. אם הוא לא יצליח, הוא ירוץ לעסקת טיעון”.

בהמשך הראיון הבהיר ליברמן כי הוא לא סומך על גנץ: “לצערי הוא פאסה. אי אפשר לסמוך על כחול לבן. רואה את עצמי מועמד לראשות הממשלה, אם זה יבוא להכרעה”.

יו”ר ישראל ביתנו שלל בראיון כל אפשרות שהוא ומפלגתו יצטרפו לממשלה בראשותו של נתניהו, ובכך ימנעו מערכת בחירות נוספת.

“מיניתי את עצמי לפרויקטור להזזת נתניהו מהשלטון. לא מתכוון לשבת תחתיו בשום ממשלה ולא נשב בשום קואליציה עם ש”ס או יהדות התורה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות