הערב: המשטרה תאפשר לאלפים לחגוג בחתונת נכד הרבי מבעלזא?

העיתונאי יאיר שרקי: "המשטרה שעדיין יכולה להגיע לאולם הטישים בקומה התחתונה של מרכז חסידות בעלזא, לסגור אותו, ולמנוע את ההתקהלות" • אהרון רבינוביץ' מעיתון 'הארץ': כל מי שנכנס לבית המדרש נבדק שלא מחזיק טלפון - שלא יוכל לצלם"
יוסף גרינבוים
ט"ו אב התש"פ / 05.08.2020 12:46

חסידות בעלזא מתכננת לחגוג הערב (רביעי) את חתונת נכד האדמו”ר, בהשתתפות אלפי בני אדם.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

המידע הגיע לידי משטרת ישראל שתנסה ככל הנראה למנוע את האירוע במרכז החסידות בירושלים.

אם תעשה מה שהוא עשה, יש סיכוי טוב שתהיה מסודר בחיים. רוצה גם?

העיתונאי אהרון רבינוביץ’ מעיתון ‘הארץ’, אמר הבוקר ברדיו ‘קול ברמה’: “האדמו״ר מבעלזא סבור שהקורונה היא לא משהו שצריך להתגונן מפניו בצורה מחמירה. התפילות בבית המדרש מתקיימות כסדרן, וכל מי שנכנס נבדק שלא מחזיק טלפון שלא יוכל לצלם. הערב אלפי חסידים יגיעו לחתונה בירושלים ועוד אלפים יצפו בשידור חי”.

העיתונאי יאיר שרקי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “הכל ידוע מראש: חסידות בעלזא מתכננת לחגוג הערב את חתונת נכד האדמו״ר בהשתתפות אלפים. בחצר עושים כל מאמץ למנוע דליפת תיעוד, אבל המידע מגיע ממקורות רבים ומצוי גם בידיי המשטרה שעדיין יכולה להגיע לאולם הטישים בקומה התחתונה של מרכז חסידות בעלזא, לסגור אותו, ולמנוע את ההתקהלות הלילה”.

הוא הוסיף: “נדרש כאן אומץ להתעמת עם אחת החצרות החזקות והמקושרות במגזר החרדי. השניה בגודלה אחרי גור, מיוצגת בכנסת (אייכלר). אבל זה בדיוק המבחן. גם של רשויות האכיפה וגם של שאר הפלגים במגזר החרדי שיודעים ושותקים. ניפגש בסגר”.

גם אהרונביץ צייץ אמש: “מעדכנים אותי שבחתונה מחר בבעלז, שתתקיים באולם סגור במתחם בית המדרש המרכזי בירושלים, הולכים להשתתף אלפים מכל רחבי הארץ. כמובן שנמתין לראות איך זה יעבוד בשטח. בכל מקרה בשביל שבמשטרה לא יאמרו לאחר מכן שהם לא ידעו אז הנה העדכון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות