חייזרים? נתניהו על דברי בנו יאיר: “יש בהפגנות גם תופעות הזויות”

ראש הממשלה על הפגנות השמאל: "אלה הפגנות פוליטיות שמתודלקות על ידי ארגוני שמאל. יש גם תופעות מוזרות שם מעבר לצד הפוליטי וההסתה הבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי. יש שם גם תופעות הזויות ולזה אני חושב שהבן שלי התכוון"
אריה ריבקינד
י"ד אב התש"פ / 04.08.2020 14:41

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי), במהלך ביקור בחמ”ל פיקוד העורף, לדברי בנו יאיר, שכינה את המפגינים מול מעון ראש הממשלה בירושלים “חייזרים”.

הכנסה קבועה מביטוח לאומי? בדוק היום את זכאותך לקצבה חודשית

“אלה הפגנות שמאל פוליטיות שמתודלקות על ידי ארגוני שמאל”, אמר נתניהו. “יש גם תופעות מוזרות שם מעבר לצד הפוליטי וההסתה הבלתי פוסקת נגדי ונגד משפחתי. אני חושב שיש שם גם תופעות הזויות ולזה אני חושב שהבן שלי התכוון”.

אם תעשה מה שהוא עשה, יש סיכוי טוב שתהיה מסודר בחיים. רוצה גם?

נתניהו נשאל לגבי האיומים על חייו והאם הוא חושב שהם באמת יתממשו. “כשיש רמה כזאת של הסתה ולגיטימציה לזה מצד פוליטיקאים מהשורה הראשונה זה דבר שצריך להדאיג. אלה דברים שהיו צריכים להיות מוקד של הוקעה מצד כולם”.

ראש האופוזציה יאיר לפיד אמר בתגובה לדברי נתניהו על תופעות מוזרות בהפגנות: “תופעות מוזרות מר נתניהו? בוא נדבר על דברים מוזרים באמת: ממשלה של 36 שרים בתקופת משבר כלכלי עם 21 אחוזי אבטלה, זה מוזר. מיליון שקל הטבות מס לראש הממשלה כשלאנשים אין מה לאכול, זה מוזר. ראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום. פליליים חמורים – מוזר מאוד. אל תתחרה איתנו בדברים מוזרים, הממשלה המנותקת שלך היא אחת התופעות המוזרות והגרועות בתולדות המדינה”.

יאיר נתניהו אמר אתמול בראיון לגלי ישראל: “אבא שלי אדם חזק. הוא רואה את המראות שכולנו רואים, את החייזרים האלה בהפגנות, זה מצחיק אותו, זה כמו בידור. אני מראה לו לפעמים קטעים, כמה כאלה נבחרים מההפגנות, אני משתדל דברים לא גסים מדי מההפגנות, כי בכל זאת זה לא נעים. זה מבדר אותו, זה אפילו נותן לו קצת כוח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות