שמאלנים: ה’סרטון’ של אבישי בן חיים – פייק • חדשות 13: אותנטי לגמרי

הסרטון בו נשמעים מפגיני שמאל בהפגנה בבלפור רודפים אחרי הפרשן ד"ר אבישי בן חיים וצועקים לו קריאות גנאי וקללות - עורר סערה ברשתות החברתיות • גולשים המזוהים טענו שהסרטון לא אמין • חדשות 13 : "כל טענה בנושא מהימנות הסרטון היא מגמתית"
אבי כץ
י"ד אב התש"פ / 04.08.2020 11:35

הסרטון בו נשמעים מפגיני שמאל בהפגנה בבלפור רודפים אחרי הפרשן ד”ר אבישי בן חיים מחדשות 13 וצועקים לו קריאות גנאי וקללות – עורר סערה ברשתות החברתיות מצד אחד, אבל היו גם רבים מהשמאל שפקפקו באמיתות הסרטון, שקשה לראות בה דבר, מצד שני.

בסוף תצטער שיצאת פראייר: אולי מגיע לך הרבה כסף מביטוח לאומי

רבים מהגולשים המזוהים עם השמאל טענו: לא רואים בסרטון את אבישי בן חיים, הוא לא צייץ את הסרטון בעצמו, לא רואים מי צועק, ובכלל אין כל ראייה שמדובר בשמאל.

לפי דיווח של רז שכניק מידיעות אחרונות, בחברת חדשות 13 בדקו את הטענות שעלו על ‘סרטון התקיפה’ נגד העיתונאי המוערך, לפיהן כביכול אינו אותנטי אלא מבושל לכאורה.

מחדשות 13 נמסר בתגובה: “מדובר בסרטון שצולם בהפגנה ב-15.7.2020 בשעה 00.09 על ידי אבישי בן חיים ואורכו המלא 00.29 שניות. הסרטון הגיע למערכת רק אתמול ומשהגיע הוא נבדק על ידנו ומצאנו שהוא אותנטי לגמרי. יודגש שהסרטון לא הובא לידיעת גורמי העריכה במערכת לפני כן ולמעשה נודע לנו על קיומו בדיעבד, בשל ציוץ שלו בטוויטר על ידי כתב אחר”.

בחדשות 13 הוסיפו: “כל טענה בנושא מהימנות הסרטון היא מגמתית ואינה נכונה בעליל. בנוסף, חברת החדשות תעביר את הסרטון למשטרת ישראל, במסגרת החקירה על אירועי ההפגנה באותו הערב”.

עיתונאי חדשות 13, יוסי אלי, צייץ:

 

כפי שדווח אתמול בחרדים 10, באחת מהמחאות האלימות של מפגיני השמאל מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור, הם הסיתו וקיללו את הפרשן ד”ר אבישי בן חיים מחדשות 13.

אחד מהם צעק לעברו: “בן מוות אתה”.

המפגינים צעקו לו “תברח” ואף איימו עליו: “נגרור את הגופה שלך עם הטנדר”.

מעבר לקללות הקשות שהופנו אליו הם גם הטיחו לעברו “גבלס”.

העיתונאי ינון מגל שיתף את התיעוד בחשבון הטוויטר שלו וכתב: “ועכשיו תשבו, ותראו, ותקשיבו: עיתונאי. דר’ אבישי בן חיים. נמלט ממפגיני השמאל בבלפור ורק הטלפון מקליט: ‘נגרור את הגופה שלך עם טנדר! תברח! גבלס! בן מוות אתה!’

“אומר שוב: השמאל חייב להתנער מהאלימות במחנה שלו אחרת זה עלול להגמר רע”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הסתה
    04/08/2020 11:56
    יונית
  1. מענין בשמאל טוענים שבליכוד אלימים ומה נשמע בהפגנה שלהם אתה מת גבלס נגררו אותך התנגד לדעתי השמאל לא שפוי אם מתוכם לא קמים מספיק ומומחים על האלימות הזאות

  2. שמאל ימין שמאל ימין שמאל ימין בלה בלה בלה
    04/08/2020 23:35
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. זו לא הפגנה של “שמאלנים”, זו הפגנה של אלה שממנים אותכם פרזיטים שלא עובדים ויודעים רק לקחת.
    לא להפריד את עם ישראל כתוב בתורה שאסור