כשאוריאל בוסו זעק במליאה: “צבע הדם של כל הסטודנטים שווה” • צפו

הח"כ מש"ס תקף במליאת הכנסת את ההסתה כנגד ההחלטה המקצועית של גורמי המקצוע לאפשר לסטודנטים ותלמידי ישיבות מחו"ל להיכנס לארץ • "איזו צביעות. פרופ' גמזו שהיה יקיר התקשורת, הפך ברגע אחד למותקף מאז שאישר את כניסתם"
אריה ריבקינד
י"ד אב התש"פ / 03.08.2020 22:19

ח”כ אוריאל בוסו מש”ס תקף היום (שני) במליאת הכנסת את ההסתה כנגד ההחלטה המקצועית של גורמי המקצוע לאפשר לסטודנטים ותלמידי ישיבות מחו”ל להיכנס לארץ.

בסוף תצטער שיצאת פראייר: אולי מגיע לך הרבה כסף מביטוח לאומי

בוסו הדגיש את הניסיון שחוזר על עצמו – לבצע הפרדה בין סטודנטים לבין תלמידי הישיבה.

“בימים האחרונים מתנהל שיח של שנאה ושיסוי נגד החלטה מקצועית של שר הפנים לאשר את כניסתם של סטודנטים תושבי חו”ל לארץ ישראל”, אמר בוסו. “החלטה חשובה מאד שהתקבלה באומץ, וניתנה לאחר התייעצות רחבה עם אנשי המקצוע.

“אבל דבר אחד מפריע: מתוך אלפי הסטודנטים, שחלקם מגיעים מהמגזר הכללי, אוניברסיטאות, מכללות, תוכניות ציונות חשובות – ישנם גם כמה אלפים שהם תלמידי ישיבות. הנתון הזה לא מגיע מהתקשורת, אבל מה? החרדים מגיעים.

“הגיע הזמן לעצור את הפופוליזם הזה ולקרוא לילד בשמו: סטודנטים דינם כאחד, זה לא משנה, אל תבלבלו את הציבור עם נתונים ומצגי שווא. סטודנטים הם סטודנטים בין אם הם לומדים לימודי קודש, בין אם הם לומדים לימודי חול, לכולם מגיעה זכות שווה. די לצביעות, ולקטלוגים המיותרים. צבע הדם של כל הסטודנטים שווה, וגם צבע הלחיים”.

הוא הוסיף: “צריך להפסיק עם ההכללות וההגדרות המשונות ובטח עם השקר והצביעות”.

(צעקות באולם, הוא עונה: הם סטודנטים בהגדרה! אז על איזה סעיף הם נכנסים? אבל הם סטודנטים שלומדים לימודים קודש, אבל ‘אוי ואבוי’)

“ואם כבר צביעות, אני סתם תוהה לעצמי, פרופ’ גמזו שהיה יקיר התקשורת מאז שהתמנה לפרויקטור, הפך ברגע אחד למותקף מאז שאישר את כניסתם הסטודנטים ובחורי הישיבות”.

צפו. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות