יאיר נתניהו: אני מראה לאבא את החייזרים מהפגנות, זה מצחיק אותו

אבי כץ
|
י"ג אב התש"פ / 03.08.2020 13:36
בנו של ראש הממשלה סיפר על התחושות של אביו על רקע ההפגנות: “זה מבדר אותו, זה אפילו נותן לו קצת כוח” • “עד עכשיו הימין קיבל כאפה, אמר ‘תודה’ והוריד את הראש – אני תורם את מאמצי לשוויון ולגאוות יחידה”

‏יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, סיפר הבוקר (שני), בראיון לרדיו ‘גלי ישראל’, על התחושות של אביו על רקע ההפגנות המתקיימות מול ביתם בירושלים.

בסוף תצטער שיצאת פראייר: אולי מגיע לך הרבה כסף מביטוח לאומי

“אבא שלי אדם חזק”, סיפר יאיר. “הוא רואה את המראות שכולנו רואים, את החייזרים האלה בהפגנות, זה מצחיק אותו, זה כמו בידור. אני מראה לו לפעמים קטעים כמה כאלה נבחרים מההפגנות, אני משתדל דברים לא גסים מדי מההפגנות, כי בכל זאת זה לא נעים. זה מבדר אותו, זה אפילו נותן לו קצת כוח”.

אם תעשה מה שהוא עשה, יש סיכוי טוב שתהיה מסודר בחיים. רוצה גם?

נתניהו הבן השווה בין ההפגנות נגד מנחם בגין במלחמת לבנון להפגנות נגד אביו: “מנחם בגין פרש לאחר שהפגינו לו מתחת לבית ‘בגין רוצח’, שזה לא חלקיק אפילו למה שעושים לאבא שלי 30 שנה. אף פוליטיקאי לא עובר את מסע הייסורים שהוא עובר”.

כאשר המנחה שאל: “בסופו של יום, אתה לא איש פרטי, אתה בנו של ראש הממשלה – ענה: “אני איש פרטי! לא התמניתי לשום תפקיד ציבורי. אני נכנסתי לטוויטר אחרי שנים שהתקשורת תקפה אותי. בסביבות 2015 אמרתי לעצמי שוואלה גם ככה בכל הזדמנות ירדפו אותי, אז למה שאני לא אכנס לזה?”

הוא הוסיף: “עד עכשיו הימין קיבל כאפה, אמר ‘תודה’ והוריד את הראש – אני תורם את מאמצי לשוויון ולגאוות יחידה”.

על החלטת ביהמ”ש אתמול בנוגע למפגין חיים שדמי אמר: “חשוב לי שיבינו שאין חוק וסדר במדינת ישראל – הם עושים מה שהם רוצים בלי שום מדד אובייקטיבי”.

מאוחר יותר הסביר נתניהו הבן את דבריו בציוץ בטוויטר: “כשדיברתי על ‘חייזרים’ ב’הפגנות’ השמאל בירושלים, התכוונתי לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב״מים, אלה ששמים סיר ספגטי על הראש או אלה שמתחפשים לספיידרמן. יש יותר מדיי כאלה וזה מצחיק.

“כל היתר בכלל לא מצחיק – ההסתה והקריאות המפורשות לרצח שמתעצמות בהפגנות השמאל האנרכיסטי מיום ליום, ושוברות שיאים חדשים בעידוד תקשורתי בלתי פוסק. אני עדיין מקווה שהתקשורת תגנה את ההסתה הזאת”, הוסיף.