בכירה במשרד החינוך: ‘יש תרופה, לא מפרסמים אותה. הקורונה בלוף’

נ' בסך הכל התקשר למשרד החינוך כדי לקבל הנחיות לאחר שבתו חלתה • אלא שאז מנהלת אגף החירום סיפרה לו: "יש תרופה לקורונה ולא מפרסמים אותה - הוכח מדעית שגרגירי לבונה מחסלים את הנגיף. הבדיקות הן שקר אחד גדול, יש להיזהר מהן כמו מאש"
חרדים 10
י"ג אב התש"פ / 03.08.2020 10:25

בכירה באגף החירום של משרד החינוך, אשר הציגה את עצמה כמנהלת האגף, טענה בפני אב שהתקשר לאגף החירום, כי הקורונה היא “בלוף”. כך מדווח נועם (דבול) דביר בעיתון ‘ישראל היום’.

בסוף תצטער שיצאת פראייר: אולי מגיע לך הרבה כסף מביטוח לאומי

נ’, אב לילדה שחלתה בקורונה, לא האמין למשמע אוזניו. במקום לתת לו הוראות רלוונטיות, הפצירה בו העובדת הבכירה לפנות לקו טלפוני בשם ‘קו אחרית הימים’ –  שם לדבריה יש מידע על תרופה לקורונה.

אם תעשה מה שהוא עשה, יש סיכוי טוב שתהיה מסודר בחיים. רוצה גם?

בשיחה איתו אמרה לו: “זה נקרא קו אחרית הימים, ואתם תתחילו להבין לאט־לאט. כאזרח לאזרח, זה לא קשור למשרד החינוך, פשוט כי אכפת לי. יש תרופה לקרונה שלא מפרסמים אותה ולא תשמעו את זה. זה רק בקו הזה. יש לבונה (שרף האילן), מוכרים את זה בחנויות טבע. יש דוקטור ששנים על גבי שנים חוקרת את הנושא הזה של השפעת, והיא גילתה את הנושא של הלבונה. עשו מחקרים על זה לאחרונה וזה הוכח מדעית שזה מחסל את הנגיף הזה של הקורונה. מוכרים את זה בחנויות טבע – גרגירי לבונה”.

במהלך השיחה היא אף ממליצה על תרופות סבתא ואומרת לו: “בקו הזה שנתתי (‘אחרית הימים’) יש שלוחה שכל כולה על הנושא של הקורונה על התרופות, יש תרופות סבתא שאנשים פשוט יצאו מזה תוך 24 שעות, כמו שום”.

השיחה לא נעצרת שם. הבכירה ממשרד החינוך יוצאת נגד בדיקות הקורונה: “אם אתה בלחץ מזה שאמרו לך שיש לה קורונה, תדע שאמרו להיזהר מאש מכל הבדיקות האלה, ידוע על הרבה שקרים בנושא הזה. זה שקר אחד גדול כל הבדיקות, אי אפשר להסתמך על זה. אם תאזינו לשיחות (-של קו אחרית הימים) תראו שיש שלוחה שבה מאזינים מספרים את כל הבלוף הזה. כל מיני דברים ששומעים”.

עוד היא אומרת לו: “אלפים יודעים את האמת, מה שהולך לקרות. אנחנו בתהליך של גאולת עם ישראל – לא הרבה יודעים את זה”.

במהלך השיחה הבכירה במשרד החינוך נתנה לאב את מספר הטלפון של רב, וכשהאב שואל אותה כיצד הוא קשור למשרד החינוך, היא ענתה: “זה בכלל לא קשור למשרד החינוך, זה אני רוצה לזכות כאן יהודי. אני רוצה לעזור לך”.

בשיחה של האב עם ‘ישראל היום’ – הוא אומר: “לא האמנתי שזה מה שאני אשמע כשאני מתקשר למשרד החינוך. התקשרתי כדי לקבל סיוע, ולכוון אותי לקו של רב זה הזוי בפני עצמו. עד עכשיו אני בהלם שזה המענה שקיבלתי”.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: “אנו מדגישים כי הדברים סותרים באופן גמור את מדיניות והנחיות המשרד, ואנו דוחים אותם על הסף. האירוע ייבדק באופן יסודי ונפעל כדי למנוע הישנותו בעתיד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מתים קורונה למה לא מפרסמים זהות המתים. יש אומרים הרבה מתים בבתיהחולים זה לא קורונה.מדביקים לחולים כרוניים כאילו מתו מ קורונה.בארה"ב פורסם רשמית מבמכוון מוסיפים הרבה מתים כאילו זה מקורונה .השאלה אם גם בארץ זה כך.⁸
    03/08/2020 16:49
    אבי
  1. מתים מקורונה למה לא מתפרסם זהות הנפטרים.יש אומרים שמוסיפים לרשימה הרבה חולים כרוניים.כמו בארה”ב שגורם רשמי הודה שבתי חולים הוסיפו הרבה חוליםכרניים לרשימה.בגלל אינטרסים של כסף וכו.השאלה האם גם כאן זה אותו דבר.

  2. סדר עולמי חדשש
    09/10/2020 09:57
    כל הכבוד לה
  3. אנשים..תקלטו כבר. תתעוררו