תופים וזמבורות בהפגנה לילית מול ביתה של הנשיאה אסתר חיות • צפו

הפגנה מחאה לילית, מלווה בתופים וזמבורות, ליד בית נשיאת העליון אסתר חיות בתל אביב: "באנו כדי לבדוק האם יש את אותו הדין לבלפור ולצהלה"
חיים טוויל
י"ב אב התש"פ / 02.08.2020 00:59

עצרת מחאה גדולה התקיימה הערב (מוצאי שבת) מול ביתה נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בתל אביב.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

בין הקריאות שהושמעו במחאה שאורגנה על ידי ‘אם תרצו’ והחזית לשחרור דרום ת”א: “גונבים לנו את הדמוקרטיה, “העם הוא הריבון”, “אתם בושה” ו”פה זה לא איראן”.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

המפגינים הגיעו להפגין החל מהשעה 23:00, בעקבות החלטת שופטי העליון להתיר את מחאת אנשי שמאל מול בית ראש הממשלה גם לאחר שעה זו.

המפגינים הצטיידו בתופים, זמבורות וכלי נגינה, על פי ההיתר שניתן על ידי בג”ץ להפגנת האנרכיסטים בירושלים.

ממטה המאבק של דרום תל אביב נמסר כי “בג”ץ בוחר שוב ושוב להתכחש לזכות האזרחים לזכויותיהם הבסיסיות ביותר. כעת בג״צ החליט שזכות המחאה של נבגדי גנץ עולה על זכות האזרחים לשקט. בדיוק כמו שבעבר בג”ץ החליט שזכות המסתנן לפתח תחביבים עולה על זכות האזרחים לביטחון.

“הלילה אנחנו מאתגרים את מערכות אכיפת החוק ובאים לערוך מסיבת מחאה מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון. אם חופש המחאה הוא ערך עליון – כדברי הנשיא ריבלין, ואם אין אכיפה בררנית, המשטרה לא תפנה אותנו דקה לפני שתפנה את מפגיני בלפור. בואו נראה אותם”.

גלעד הלחמי, תושב דרום תל אביב וממארגני ההפגנה אמר: “באנו לביתה של אסתר חיות, כדי לבדוק האם יש את אותו הדין לבלפור ולצהלה. הדיקטטורה השיפוטית השתלטה על חיינו, ואנחנו פה כדי להגיד לה, שתושבי דרום תל אביב רואים בה ובחבריה אשמים ישירים במצב דרום תל אביב, לאחר שפסלו כל דרך שהממשלה הציעה כדי לגרש את המסתננים”.

השעה 1:28 הודיעה המשטרה: בשעה זו עדיין מתקיימת מחאה בתל אביב מול ביתה של נשיאת העליון.

עד כה נעצרו שני חשודים בגין השחתת פני מקרקעין וכן הוחרם ציוד הגברה אשר באמצעותו יצרו רעש בלתי סביר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות