‘ביג פאשן’ טענו ש’הסגר בגלל כפיה חרדית!’ – ואבי אמסלם יצא מהכלים

יוני גרין
|
י"ב אב התש"פ / 01.08.2020 23:54
ב’ביג פאשן’ קראו לציבור להפר את הסגר ולקנות בחנויות המתחם: “די לכפיה החרדית! נמאס!!!” אבי אמסלם, מ”מ ראש העיר ויו”ר ש”ס: “בעזות מצח מסיתים כנגד הציבור החרדי ושומר המסורת”

מרכז הקניות ‘ביג פאשן’ באשדוד יצא נגד ההגבלות בסופי שבוע, האוסרות על פתיחת חנויות ומתחמי קניות.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

בהודעה של מרכז הקניות קראו לציבור להגיע גם בשבת לתמוך בעסקים הקטנים: “חייבים להציל את הכלכלה! מרכזי BIG עומדים לצד חברינו העסקים הקטנים, אשר נמצאים בסכנה קיומית ומאבדים את פרנסתם. אנו קוראים לציבור להגיע לחזק אותם, ולקנות גם בשבת”.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

עוד נכתב בהודעה שהופצה לציבור: “די לכפיה החרדית! נמאס!!! הסופ”ש הזה כולנו יוצאים וקונים בחנויות”.

לטענת בעלי המרכז, הסגר לא הוסר בסופהשבוע בגלל התנגדות השרים החרדים ביום חמישי, וכי ההכרעה האם להסיר תגיע לוועדת הקורונה רק יום שני.

ההודעה של ‘ביג פאשן באשדוד:

מ”מ ראש העיר, אבי אמסלם מש”ס, הגיב בחריפות על ההסתה: “ביג פאשן, תתביישו. יומיים אחרי תשעה באב וחשבון הנפש על חורבן בית המקדש, ב’ביג פאשן’ מרבים דווקא בשנאת חינם”.

הוא הדגיש: “אם לא די בכך שבמשך שנים מעודדים בחברת ‘ביג’ חילולי שבת המוניים כנגד דעתם של רוב העם המסורתי, כעת הגדילו לעשות ובעזות מצח מסיתים כנגד הציבור החרדי ושומר המסורת בהציגם את סגר סופ”ש של הממשלה ומשרד הבריאות ככפייה חרדית. לא פחות ולא יותר. לראות ולא להאמין.

“הנהלת ‘ביג’, יש לי חדשות בשבילכם, החרדים הם לא אלה שאחראים להנחיות משרד הבריאות. אם יש לכם טענות אתם מוזמנים לפנות לממשלה ולגורמים המוסמכים ולא להטיל שוב ושוב רפש בציבור שלם”.

הוא הוסיף: “אחיי תושבי אשדוד היקרים, אני קורא לכם לתמוך ולעודד עסקים קטנים בתוך העיר, ולא לקנות ב’ביג פאשן’ שחרת על דגלו שנאה, פילוג והסתה”.