גמזו נגד דרעי: אסור להכניס אלפי תלמידי ישיבה מחו”ל • ליברמן חוגג

הפרויקטור רוני גמזו על אישור כניסה ל-16 אלף חוצניקים: "צריכים לעשות כאן מעשה חכם ולמנוע כאן תבערה נוספת. זאת החלטה שהתקבלה לפני שאני נכנסתי" • ליברמן קפץ: "כפי שהתרעתי במהלך השבוע, הכנסתם ארצה היא לקיחת סיכון מיותר שיעלה את התחלואה"
חרדים 10
י"ב אב התש"פ / 01.08.2020 21:59

פרופסור רוני גמזו, פרויקטור הקורונה, מבקר את ההחלטה לאפשר כניסה של 16 אלף תלמידי ישיבות מחו”ל לישראל לקראת ‘זמן אלול’.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

ראיון לחדשות סוף השבוע בערוץ 12 אמר גמזו: “צריכים לעשות כאן מעשה חכם ולמנוע כאן תבערה נוספת. זאת החלטה שהתקבלה לפני שאני נכנסתי לתפקיד. אני עוד לא סגור לחלוטין מה ההוראות הנוספות שאנחנו צריכים לתת”.

גמזו טען שהוא לא מסתכל על הכישלונות הקודמים בניהול המשבר: “אני באמת רוצה לקחת את אזרחי מדינת ישראל קדימה. כן, היו טעויות, וכן, היו הגבלות שאני לא ראיתי בהן את ההיגיון וזה הרחיק את הציבור. מי שבא – רואה כאן פתוח וכאן סגור, הוא אומר: זה נראה לי לא סביר. במיוחד אותו אחד שאיבד את הפרנסה שלו”.

לטענת גמזו, ייתכן שנוכל לחזור לטוס לחו”ל כבר בחודש הקרוב. “אני חושב שבמהלך אוגוסט השמיים יפתחו. המטרה היא שנחזור כמה שיותר מהר ולכמה שיותר מדינות ירוקות, כי אנחנו די אדום לעומת הירוקות האחרות. זה בהחלט יעד ריאלי”.

ח”כ אביגדור ליברמן מיהר לצייץ אחרי הראיון: “תקשיבו לפרופ׳ גמזו, אסור לאפשר כניסתם לארץ של 16,000 תלמידי ישיבה מחו”ל לישראל. כפי שהתרעתי במהלך השבוע, הכנסתם ארצה היא לקיחת סיכון מיותר שיעלה את התחלואה. אסור לקבל החלטות בגלל שיקולים פוליטיים וכניעה של ביבי וגנץ למפלגות החרדיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם כל הכבוד
    01/08/2020 22:37
    חנן
  1. לגמזו זה הוא לא צריך להגיד בחדשות 12 זה הוא צריך להגיד לשרים…