השר רפי פרץ חלה בנגיף קורונה • שלושה חברי כנסת הוכנסו לבידוד

שר ירושלים הודיע: "עם צאת השבת התברר לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה שעשיתי ביום שישי" • מפקד מחוז ירושלים ייכנס לבידוד • בגלל חולה מאומת שנפגש עמם בכנסת: הח"כים אבי דיכטר, אסנת מארק, אלי כהן וכן 3 יועצים נדרשו להיכנס לבידוד ביתי
יוני גרין
י"ב אב התש"פ / 01.08.2020 21:42

השר לענייני ירושלים רפי פרץ הודיע בצאת השבת כי חלה בקורונה.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

“עם צאת השבת התברר לצערי כי יצאתי חיובי לבדיקת קורונה שעשיתי ביום שישי. מרגיש כרגע טוב ומאחל רפואה שלמה לכל חולי ישראל. שבוע טוב”.

מהמשטרה נמסר: לאור פגישה שנערכה במהלך השבוע בין מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד לבין השר רפי פרץ, ולאחר היוועצות עם קצין הרפואה הראשי של המשטרה, מפקד המחוז יכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

סגן מפקד מחוז ירושלים, תת ניצב אלי כזרי, יחליף את מפקד המחוז בהיעדרו.

דובר הכנסת הודיע הערב כי בתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה על ידי נציגי משרד הבריאות, עולה כי חברי הכנסת אבי דיכטר, אסנת מארק, אלי כהן וכן 3 יועצים (שניים של ח”כ מארק ואחד של ח”כ כהן) נדרשו להיכנס לבידוד ביתי, נוכח חשיפתם לחולה מאומת לנגיף הקורונה אשר נפגש עמם בכנסת ב-27/7.

נציגי משרד הבריאות פנו לחברי הכנסת וליועצים, עדכנו אותם בפרטי החקירה וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים.

“בידודה של חברת הכנסת צפוי להסתיים בתאריך ה-10/8. לשאלות כתבים אבהיר: החולה המאומת לא נפגש עם יו”ר הכנסת ח”כ יריב לוין”, אמר הדובר.

משרד הבריאות עדכן כי מאז אתמול בערב נפטרו עוד 11 חולי קורונה ומניין הנפטרים מקורונה בישראל עלה ל-523.

עוד דווח כי מחצות אובחנו 527 נשאי קורונה חדשים, מתוך 6,771 בדיקות שהתקבלו.

מספר חולי הקורונה הפעילים בישראל עומד על 26,542 בני אדם, מתוכם 328 במצב קשה ו-95 מונשמים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות