הליכוד: ערוצי 12 ו-13 זרוע תעמולת השמאל • ליבסקינד: מטפחים כאוס

הליכוד: "הם עושים מאמץ נואש לשטוף את המוח של הציבור, במטרה להפיל ראש ממשלה חזק מהימין" • קלמן ליבסקינד: "עיתונאים לא מדווחים על ההפגנות, אלא נוטלים בהן חלק פעיל, בניסיון לסייע להפלת ראש הממשלה השנוא עליהם"
אריה ריבקינד
י"ב אב התש"פ / 01.08.2020 21:32

הליכוד תוקף הערב (מוצאי שבת) את כלי התקשורת המרכזיים בישראל שמסקרים את הפגנות השמאל.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

“ערוצים 12 ו-13 ממשיכים לשמש זרוע תעמולה להפגנות השמאל האנרכיסיטיות. הם עושים מאמץ נואש לשטוף את המוח של הציבור, במטרה להפיל ראש ממשלה חזק מהימין.

“הם נותנים פרסום חינם ואינסופי מכמה מוקדי שידור בניסיון לתדלק את הפגנות השמאל ומתוך ניסיון שקוף לנפח את חשיבותם ומשקלם”.

בליכוד הוסיפו: “לעומת זאת, הם מתעלמים מהאופי האלים של ההפגנות ומהקריאות הנשמעות בהם לרצוח את ראש הממשלה ובני משפחתו. הטלוויזיה בצפון קוריאה יכולה ללמוד מהם, אבל הציבור לא קונה את זה.

“ראש הממשלה נתניהו ימשיך לעבוד מסביב לשעון, להילחם בקורונה ולחזק את כלכלת ישראל. ראש הממשלה קורא לכולם להתלכד במאמץ זה ולהתעלם מקמפיין ההסתה המסוכן של התקשורת”.

איש התקשורת קלמן ליבסקינד כתב בחשבון הטוויטר שלו: “התקשורת מתאמצת להגביר את הלהבות, לחמם את האווירה, לטפח את הכאוס, לא לתת למחאה נגד נתניהו לדעוך.

“עיתונאים לא מדווחים על ההפגנות, אלא נוטלים בהן חלק פעיל, בניסיון לסייע להפלת ראש הממשלה השנוא עליהם. אין עוד דיווחי אמת. אין עוד סיקור עיתונאי הוגן. הכל פוליטיקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות