מירי רגב נגד המפגינים בבלפור: “יש מפעל הסתה של השמאל נגד ביבי”

שרת התחבורה: "מפעל ההסתה של השמאל ממומן על ידי הקרן החדשה" • על הריבים בתוך הליכוד: "יו"ר הקואליציה עושה את עבודתו נאמנה" • על משבר התקציב: "אם גנץ רוצה למנוע בחירות, הוא צריך להגיד שהוא בעד תקציב חד-שנתי"
חרדים 10
י"ב אב התש"פ / 01.08.2020 21:02

שרת התחבורה מירי רגב השתתפה הערב (שבת) בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בערוץ 12 ותקפה את היחס הסלחני, לדבריה, כלפי המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

“צריך לנהוג באפס סובלנות כלפי כל מי שמסית”, אמרה – אך הדגישה: “יש הבדל בין הפגנות של כאב להפגנות של הסתה וקריאה לאלימות נגד ראש הממשלה”.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

כשנשאלה מדוע לא גינתה את האלימות כלפי המפגינים נגד הממשלה בתל אביב, השיבה רגב: “יש לך סלחנות מאוד גדולה כלפי השמאל כי את חלק מאותה תעמולה שהוא עושה נגד הימין. ניפוץ הבקבוק על הראש אינו תקין וצריך להעמיד את אותם בריונים לדין.

“צריך להעמיד לדין את הקוראים לרצח ולאלימות כלפי ראש הממשלה ומשפחתו. יש כאן מפעל הסתה כנגד ראש הממשלה וכנגד הימין. מפעל הסתה של השמאל שמתודלק על ידי הקרן החדשה והתקשורת”.

רגב הדגישה כי היא מבינה את כאבם של אזרחים רבים ואת הקושי הכלכלי, אך מבדילה בין ההפגנות השונות: “יש הבדל בין הפגנות של כאב להפגנות של הסתה, של שנאה, של קריאה לאלימות כלפי ראש הממשלה וכלפי משפחתו, הבדל גדול מאוד. אני קוראת ליועמ”ש ולמשטרה להתעורר ולגלות אפס סובלנות כלפי חציית קווים אדומים כאלה”.

היא התייחסה גם לתוצאות הסקרים האחרונים: “לא איבדנו קשר עם הציבור, אני לא מתרגשת מהסקרים. היו כמה אירועים לא ראויים בתוך הליכוד”.

היא הדגישה כי על יו”ר הקואליציה מיקי זוהר להישאר בתפקידו: “מיקי זוהר עושה את עבודתו נאמנה, לא פשוט עם כחול לבן שלא בדיוק מחויבים לקואליציה”.

לדברי רגב, הטענות שלפיהן נתניהו רוצה להעביר תקציב חד-שנתי כדי להשאיר פתח לבחירות חסרות שחר: “ראש הממשלה רוצה להעביר תקציב חד-שנתי כי זו הדרך היום להזרים כספים לציבור. השיקול הפוליטי היחיד הוא של בני גנץ. אם הוא רוצה למנוע בחירות – הוא צריך לתמוך בתקציב חד שנתי. המציאות השתנתה מאז ההסכם הקואליציוני, צריך תקציב חד שנתי כשיש משבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות