איילת שקד: ‏’ההצעה תעלה. הם יבואו להצביע או ימשיכו להתבכיין?’

למרות החלטת ועדת שרים לחקיקה שלא לדון בחוקים שלא עוסקים בקורונה, בימינה החליטו להעלות את פסקת ההתגברות של איילת שקד להצבעה ביום רביעי • מה יעשו בגוש הימין?
אריה ריבקינד
י"א אב התש"פ / 01.08.2020 20:45

חברת הכנסת איילת שקד מזכירה הערב (מוצ”ש) בחשבון הטוויטר שלה, כי השבוע תעלה הצעת החוק שמעגנת את פסקת ההתגברות.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

“‏הזדמנות מיוחדת תעלה השבוע לחברי הכנסת מגוש הימין – הזדמנות להפסיק להתבכיין, הזדמנות לעצור את הפיראטיות השיפוטית”, אמרה חברת הכנסת מימינה.

“‏ברביעי הקרוב תעלה להצבעה הצעת החוק שהגשתי שמעגנת את פסקת ההתגברות ומסדירה את מערכת היחסים בין הרשויות. ‏הם יבואו להצביע או ימשיכו להתבכיין?”

ביום שישי החליטו במשותף שר המשפטים ויו״ר ועדת השרים לענייני חקיקה, ח״כ אבי ניסנקורן, וממלא מקומו שר הדיגיטל הלאומי, ח״כ דודי אמסלם, שלא לקדם בשלב זה חקיקה שאינה נוגעת להתמודדות עם נגיף הקורונה.

הדיון בהצעות חוק שאינן נוגעות לנגיף הקורונה יידחה לשבוע הבא.

המהלך נועד ככל הנראה לבלום את הצעת חוק פסקת ההתגברות של שקד, שהייתה אמורה לעלות מחר ולהביך את הקואליציה.

מסביבת שקד מוסרים: “החוק יעלה להצבעה ביום רביעי. זו הפעם הראשונה שיש בכנסת 61 חכים שתומכים בפסקת ההתגברות, מקווים שהליכוד לא יתחבאו מאחורי ניסנקורן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סחור סחור
    02/08/2020 00:25
    יצחק
  1. המאפיין את חייה הפרלמנטריים של שקד הוא ההליכה סחור סחור, וזה ממשיך עד היום. במקום לנסות לתקוע שופטים ימניים, וכשלא מוצאים אחד שכזה, מביאים יורד ומממנים אותי כשופט עליון. ועכשיו מציעים חוק ההתגברות. תחוקקו חוק אחד פשוט וקל להבנה ״ביטול בית משפט העליון״, זה הצליח בהרבה מדינות אין סיבה שסה לא יצליח כאן.