גילת בנט התנצלה: ההאשמות שבן גביר היה סוכן שב”כ – חסרות בסיס  

רעיית יו"ר ימינה ויו"ר עוצמה יהודית הגיעו להסכם פשרה • בנט פרסמה התנצלות על הדברים שאמרה על בן גביר ו'עוצמה' ערב הבחירות, ועל ההאשמות נגד בן גביר כי היה סוכן שב"כ: "חסרות בסיס ואני מצרה על כך" • תפצה אותו בסכום כספי שיועבר כתרומה לחיילי צה"ל בחברון
אבי כץ
י' אב התש"פ / 30.07.2020 21:59

גילת בנט, רעייתו של יו”ר מפלגת ימינה נפתלי בנט, הגיעה היום (חמישי) להסכם פשרה עם עו”ד איתמר בן גביר – והתנצלה על כך שטענה בכתב הגנה שהגישה כי בן גביר הוא סוכן שב”כ.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

לפני הבחירות לכנסת טענה גילת בנט כי אנשי עוצמה יהודית פרצו לביתה.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

בכתב תביעה שהוגש לבית משפט השלום בירושלים בשם עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר נטען’כי  אנשי ‘עוצמה’ מעולם לא פרצו לביתו של בנט ברעננה, וכי בנט טוענת את אשר טוענת רק כדי להכפיש את ‘עוצמה’ במהלך הבחירות.

בין הצדדים נערכה בשבועות האחרונים, במיוחד לקראת תשעה באב הידברות, והיום הוגשה הודעה על הסכם פשרה לסיום המחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט.

בהודעה לבית המשפט נכתב כי הצדדים הגיעו להבנות והסכמות לסיום המחלוקת, שחלקן לא יפורסמו. יחד עם זאת, גילת פרסמה, לפי ההסכם,  הודעה בעמוד הפייסבוק שלה בה נאמר:

”לאחר שבדקתי את העובדות, הבנתי שטעיתי כאשר ייחסתי לאנשי עוצמה יהודית פריצה לביתי ברעננה, או פעולה עבריינית כלשהי כלפי או כלפי בעלי. כמו כן אני חוזרת בי מן האמור בכתב ההגנה בו נטען כי איתמר בן גביר היה בעברו סוכן שב”כ. דברים אלו נטענו ללא כל בסיס ואני מצרה על כך”.

על פי הסכם הפשרה, בנט תעביר לבן גביר סכום כסף לטובת ‘פינוק’ חיילי צה”ל המוצבים בחברון.

“היות וגם הגברת בנט וגם עו”ד איתמר בן גביר אוהבים את חיילי צה”ל, תעביר גילת באמצעות איתמר בן גביר, סכום כסף שנועד לפנק את חיילי צה”ל במוצבים בחברון”, נכתב בהסכם הפשרה שיתר סעיפיו נותרו חסויים.

בן גביר מסר: “מרוצה מההסכם ושמח שבמוצאי תשעה באב בזמן שבו נכון להנמיך את הלהבות ולפעול לפיוס בעם, הגענו להבנות והסכמות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות