ליברמן: מלך זילברשלג זוכה אצלי להערכה • ומה ענה לו כוכב הרשת?

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הפתיע בצום וכתב בפוסט: "ישנם דברים רבים בגינם מלך זילברשלג זוכה אצלי להערכה" • מלך הגיב בשורת ציוצים וכתב: "תודה איווט, כולי תקווה שתצליח להתבונן גם על אחיי כפרט ולא ככלל" • ומה אמר האב דודי זילברשלג?
אבי כץ
י' אב התש"פ / 30.07.2020 21:05

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, פרסם היום (תשעה באב) בחשבונות שלו ברשתות החברתיות – מדוע כוכב הרשת מיילך זילברשלג זוכה אצלו להערכה.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

“אהבת חינם. אני ומלך זילברשלג חיים בשני עולמות נפרדים ומחזיקים בתפיסות עולם שונות. למרות זאת ישנם דברים רבים בגינם הוא זוכה אצלי להערכה: האהבה לארץ, הרצון לראות יותר צעירים חרדים משתלבים והשאיפה לחיות במדינה המאפשרת לכל אחד לבחור כיצד לחיות את חייו”.

 

מיילך שיתף את הציוץ של ליברמן – וצייץ בתגובה:

“היצר הציני שבי רצה לשתף את זה ולכתוב ‘רואה את תגובות המלרלרים ומבקש להזכיר להם שליצמן לא היה מצייץ ציוץ כזה’. היצר המטריל שלי ביקש להתעלם מהציוץ, לשתף את הציוץ הקודם של ליברמן נגד תקציבי הישיבות ולכתוב ‘ראיתם מה ליברמן צייץ?’

“היצר הביקורתי שלי ביקש להזכיר לגפני שקורטוב טאקט לא יזיק, שאולי כשמיליונים מאזרחי המדינה נאנקים תחת מלתעות המגפה הכלכלית, זה לא בדיוק הזמן המתאים להתאבד על הטבה כלכלית לעולם הישיבות.

“היצר המטורלל שלי רצה פשוט לכתוב ‘אני אגיב לציוץ הזה תוך 48 שעות’ – אבל היצר הישראלי שבי נפנף הצידה את כל היתר ובסופו של יום ובסופה של ממשלת האחדות (חח) הזו אנחנו צריכים לחיות פה ביחד.

“ואם רק היו לנו הצעירים, מבוגרים אחראים במחנות המרכיבים את חיינו כאן, עתידנו היה טוב יותר. קל יותר לזכור לליברמן את הפנית העורף, אני מעדיף לראות בציוץ את הושטת היד”.

הוא הוסיף: “לשם כך הנני כאן. תודה איווט, כולי תקווה שתצליח להתבונן גם על אחיי כפרט ולא ככלל, כבני אדם ולא כקולות במשחק הפוליטי. זה מה שיהפוך את חיינו כאן לגן עדן. אמיתי. לא כזה שהוא רק ביטוי”.

האב, איש התקשורת דודי זילברשלג, צייץ בתגובה: “גאה בך! בחירה מוצלחת – לזכור מאין באת. תגובה הולמת ליום הקדוש הזה – תזכורת לאן אתה הולך. ולקבל יד מושטת – לזכור לפני מי אתה עתיד לתת דין וחשבון”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה ליברמן חושב שמישהו זקוק להערכה שלו?
    03/08/2020 01:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אבל כל הכבוד למלך על התגובה הזו, הוא הצליח להכניס בה גם ביקורת ופירגון יחד

  2. כבוד
    30/11/2021 12:15
    שי
  3. הכבוד זה דבר הכי מסוכן ומי שחושב שהכבוד יבנה אותו הוא טועה ומי שבורח מהכבוד ויושב ולומד במסירות נפש לכבוד ה יתברך הוא המכובד…ולא זה שמנסה למצוא חן בעיניי לברמן