ליברמן לגמזו: “איך מאפשר נחיתת אלפי אברכים בארץ וטיסות לאומן?”

יו"ר ישראל ביתנו במכתב לפרויקטור הקורונה: "אין שום היגיון לאפשר את כניסתם לארץ של 16 אלף אברכים או להתיר ל־30 אלף בני אדם לחגוג באומן ללא פיקוח ואחר כך שיחזרו לכאן"
אריה ריבקינד
ט' אב התש"פ / 30.07.2020 15:39

יו”ר ישראל ביתנו ח”כ אביגדור ליברמן פנה במכתב לפרופ’ רוני גמזו והתלונן על האישור להכנסת אלפי אברכים ארצה – לקראת ‘זמן אלול’.

אל תצאו פראיירים: ייתכן ומגיע לכם הרבה מאד כסף מביטוח לאומי

“בימים האחרונים אנו עדים לפרסומים על כך שהממשלה התירה לכ־16 אלף אברכים מארה”ב, שאינם אזרחי ישראל, להגיע לארץ לקראת החגים, ללא בדיקה מוקדמת לאיתור נגיף הקורונה.

הסוד שלו: לעשות תואר יוקרתי ללא מכינה וללא תנאי סף • רוצה גם?

“כמו כן, הרכבת האווירית לאומן החלה זה לא מכבר ואמורה להטיס כ־30 אלף ישראלים לקראת ראש השנה.

“בזמן שלא מאפשרים לזוגות להינשא באירוע שיש בו מעל 20 משתתפים, אין שום היגיון לאפשר את כניסתם לארץ של 16 אלף אברכים או להתיר ל־30 אלף בני אדם להשתתף באירוע המוני, שלכל בר דעת ברור שמדובר באירוע ללא פיקוח וללא שמירה על הכללים.

“לאור דבריך על שקיפות ושיתוף הציבור בשיקולים ובדרך קבלת ההחלטות, ברצוני לדעת כיצד בכוונתך לפעול בשני המקרים הנ”ל, שללא ספק מהווים סכנה לבריאות הציבור ויכולים להוביל אותנו למצב חירום”.

בדף הפייסבוק שלו הוסיף ליברמן: “פרופ’ גמזו, אתה נשמע אדם שקול והגיוני וראוי לתפקידך כאיש שצריך להוציא את המדינה ממשבר הקורונה. לכן אני פונה אליך במכתב ומצפה שתספק תשובה כנה לשאלה שלי:

‘איך אפשר לנצח את הקורונה בזמן שמביאים לארץ 16,000 אברכים מחו”ל שאינם אזרחי ישראל מבלי לבדוק אותם, בנוסף ל-30,000 שיחגגו את ראש השנה באומן ויחזרו לכאן?'”
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות