ארדואן: “ישראל הורגת נשים כדי שלא יוכלו ללדת את הפלסטינים”

ראש ממשלת טורקיה שב והשווה את המדיניות הישראלית לזו של גרמניה הנאצית: "בדיוק כמו היטלר שביקש להקים גזע טהור, כך ישראל רודפת היום אחר אותה מטרה" • "הם הורגים את התינוקות כדי שלא יגדלו"
יוני גרין
ח' אב התשע"ד / 04.08.2014 11:28

ראש ממשלת טורקיה רג’יפ טאיפ ארדואן ממשיך להשתלח במדינת ישראל: אמש, בעצרת שערך לקראת הבחירות לנשיאות בארצו, שב ותקף את מבצע צוק איתן, שלדבריו לא נועד להגן על יישובי ישראל, אלא לגדוע את דור העתיד של הפלסטינים. “ישראל רוצחת אימהות כדי שלא יוכלו ללדת”, טען בנאום שנשא בפני מאות אלפי בני אדם.

לפי דיווח בחדשות 2, ראש ממשלת טורקיה שב והשווה את המדיניות הישראלית לזו של גרמניה הנאצית, אמירה בעלת ניחוח אנטישמי שכבר בעבר זיכתה אותו בעבר בביקורת בינלאומית ונזיפה מהממשל האמריקני. “בדיוק כמו היטלר שביקש להקים גזע טהור, כך ישראל רודפת היום אחר אותה מטרה”, אמר לתומכיו באיסטנבול.

“ישראל הורגת נשים כדי שלא יוכלו ללדת את הפלסטינים, הם הורגים את התינוקות כדי שלא יגדלו, הם הורגים את הגברים כדי שלא יוכלו להילחם ולהגן על ארצם. הם יטבעו בדם שהם עצמם שופכים”.

בשבוע הבא צפויים יותר מ-50 מיליון טורקים להצביע בבחירות לנשיאות המדינה. ארדואן נחשב למועמד המוביל במירוץ.

לא רק ארדואן משתמש בשנאה לישראל למטרותיו. המועמד הכורדי לנשיאות, הממוקם במקום השלישי על פי הסקרים, דחק בארדואן לנתק את הקשרים הכלכליים והצבאיים עם ישראל באופן מיידי. “אם אתה באמת רוצה לעזור לעם הפלסטיני, צריך להפסיק לרמות את האנשים. רק חרם משמעותי יעצור את מדיניות הטבח של ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות