“בקרוב יהיה סרטון” • היועץ של ביבי מגיב על השמועות על שרה נתניהו

יועץ הניו-מדיה של ראש הממשלה מכחיש את השמועות על מצבה הבריאותי של שרה נתניהו: "מבטיח שבקרוב יהיה סרטון ממנה שאומר שהכל בסדר" • על האיומים נגד נתניהו: "האבטחה סביבו תוגברה, יש הסתה עמוקה ולא מגנים אותה"
חרדים 10
ט' אב התש"פ / 30.07.2020 11:51

טופז לוק, יועץ הניו-מדיה של ראש הממשלה, מכחיש שמועות שנפוצו בימים האחרונים אודות מצבה הבריאותי של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

בראיון שהעניק הבוקר לגלי צה”ל, אמר לוק: “שלומה טוב. אני מבטיח שבקרוב יהיה סרטון ממנה שאומר שהכל בסדר”.

בימים האחרונים פורסמו ברשתות החברתיות שמועות על מצבה ועלתה השאלה מדוע לא רואים אותה.

בין היתר כתב אחד הגולשים: “לציבור יש זכות לדעת איפה שרה נתניהו והאם היא אכן מאושפזת במצב לא פשוט בקליניקה בחו”ל. זה משפיע על נתניהו ולכן על כולנו”.

בהמשך הראיון טען היועץ כי ההסתה נגד ראש הממשלה היא ממשית, ואף הביאה לשינוי בהערכת המצב בנוגע לאבטחה סביבו.

“האבטחה סביב ראש הממשלה תוגברה בגלל ההפגנות”, סיפר – וסימן את מי שלדעתו אחראים לכך: “אנחנו רואים את העמותות שמקדמות את זה, הקרן החדשה, דרכנו. יש הסתה עמוקה ולא מגנים אותה”.

לוק התייחס גם לאיומים על ראש הממשלה ברשתות החברתיות: “יש איומים על נתניהו, יש אנשים אמיתיים בשר ודם מאחורי זה. ראיתי עכשיו ציוץ שאומר שמדובר בבוטים שמאיימים, זה ממש לא נכון”.

מתנועת דרכנו נמסר בתגובה לטענות: “גם בתשעה באב הם לא מפסיקים להסית. אין ספק שההסתה שלנו יוצאת דופן. העזנו אתמול לארגן אירוע קריאת מגילת איכה עם מאות דתיים, רבנים ואנשי רוח בבלפור. מציעים לראש הממשלה ולצוותו להתמקד בכתבי האישום החמורים, בירידה בסקרים ולא בהסתה”.

מהקרן החדשה לישראל נמסר: “הטענות של דובר ראש הממשלה ממוחזרות, משעממות ושקריות. ממליצים ללשכת ראש הממשלה לעסוק במצב הכלכלי והבריאותי אליו הידרדרה מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שרה, דיברת מאוד יפה!! אל תישברי, זו המטרה של כל המירשעים שונאי החינם!!
    30/07/2020 21:13
    חני
  1. הרבה מאוד אנשים כארץ ובעולם אוהבים ומחזקים אתכם❤️❤️❤️

  2. שרה, דיברת יפה מאוד👍 אל תישברי כי זו מטרתם של המירשעים הקנאים שונאי החינם
    30/07/2020 21:15
    חני
  3. רבים אוהבים אתכם בארץ ובכל העולם❤️❤️❤️