במקום סדצקי I ד”ר אלרעי מונתה לתפקיד: “נוכל לעצור את המגיפה”

שר הבריאות יולי אדלשטיין ומנכ"ל משרדו, פרופ' חזי לוי, החליטו כי סגנית בית החולים כרמל תחליף את פרופ' סיגל סדצקי • "בטוחה שבשילוב כוחות נוכל לנהל חיים תקינים"
חרדים 10
ז' אב התש"פ / 28.07.2020 12:38

שר הבריאות יולי אדלשטיין החליט היום (שלישי), יחד עם מנכ”ל משרדו פרופ’ חזי לוי, על מינוי סגנית בית החולים כרמל, ד”ר שרון אלרעי, לתפקיד מ”מ ראש היחידה לבריאות הציבור.

אלרעי אמרה לאחר מינויה הרשמי: “אני מודה על ההזדמנות וגאה להצטרף לצוות המצוין שמוביל את ההתמודדות הלאומית עם משבר הקורונה. אני בטוחה שבשילוב כוחות נוכל לעצור את המגיפה, לנהל חיים תקינים, ולשמור על הבריאות של כולנו”.

שר הבריאות: “ד”ר שרון אלרעי מהווה חיזוק משמעותי למערך שירותי הבריאות במשרד ולפעולות לקטיעת שרשרת ההדבקה. בכך היא מצטרפת לשני חיזוקים משמעותיים נוספים שהבאתי בשבועות האחרונים: מנכ”ל המשרד פרופ’ לוי והפרויקטור פרופ’ גמזו. אני בטוח ששלושתם יחד, כאחראים – כל אחד בתחומו – על המאבק בנגיף הקורונה, יביאו בשורה לאזרחי ישראל בפעילות אינטנסיבית אל מול הקורונה.

אני מודה לד”ר אלרעי על הירתמותה למערכה וכניסתה מתחת לאלונקה”.

מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ חזי לוי: “אנו רוצים להודות לפרופ’ סיגל סדצקי על פועלה במשרד הבריאות למען בריאות הציבור ובפרט בתקופת מגיפת הקורונה. נאחל לה הצלחה בהמשך דרכה. נושאי בריאות הציבור הינם מעיסוקי הליבה של משרד הבריאות בשגרת היום-יום ונוגעים לכל אחד ואחת מאיתנו בתחום האישי ובתחומי השירותים שאנו מקבלים.

“ד”ר שרון אלרעי פרייס תוכל לתרום רבות מניסיונה העשיר ויחד עם הנהלת משרד הבריאות והרופאים, הרופאות והאחיות במחוזות, תחזק הן את הלחימה במגיפת הקורונה והן את הטיפול בפרט בתחומי עיסוקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות